Isolering!

AnneCh

Betatt av forumet
Junibarna 2015
Hei!

Vi holder på å bygge hus, og haster jo litt for at huset skal bli ferdig til bebis kommer...Jeg er 25 uker på vei, og vi bygger dette huset selv. Nå skal vi til på isoleringen, og jeg lurer på: Kan jeg være med å isolere huset? Er stoffene i isolasjonen skadelig for meg? Noen som vet..? :)

Det er jo uansett anbefalt å bruke maske når man driver med isolasjon, så jeg ville vel brukt det. Utenom det skulle det ikke være noen hindring ;)

Her bygger vi på for å få større bad og barnerom. Har lurt litt på det samme, både isolering, vegg, legging av gulv, fliser osv.
Det er rett i nærheten av stue og soverommet, så håper at det ikke er noe farlig.
Litt kaldt å lufte så mye også, og kan jo ikke sove med maske på om nettene akkurat....
Håper vi blir fort ferdig! :-)

Man skal vel i hovedsak bruke maske og lufte godt når man er i kontakt med isolasjon. Vi bygde hus i fjor og jeg isolerte store deler av det. Jeg fikk en skikkelig reaksjon med hoste, kløe i halsen og tett i nesa;)
Men om det er farlig vet jeg ikke..

bruk støvmaske så går det fint.lurt med langermet og.men ny isolasjon skal ikke være sånn klø isolasjon da men:)

Back
Topp