isofix til sete nummer to

Fru Riskorn

Forumet er livet
Finnes det nå bakovervendte isofix stoler til sete nummer to (fra 9 kg, ev fra 0-18 eller 25)?

Da vi kjøpte sete nummer to til eldstemann, så fantes det ikke isofix til nummer to, og så lurer jeg på utviklingen på området.

Ja, det fins, men de er få.. Valget vårt falt til slutt på Britax Multi Tech, selv om det er uten IsoFix. Summen av totalvurdering for oss. [;)]

Britax Fixway er et som har IsoFix. Det nye kombisetet fra BeSafe.. Kommer ikke på fler i farta, men det fins nok på bloggen til HH.. [;)]

Det gjør det! Jeg kjenner ikke til så mange, men Recaro Polaric (9-18 kg) og HTS Besafe Combi X2 Isofix / X3 Isofix + HTS Besafe Kid X2 isofix / X3 Isofix. X3 er bare en forbedret utgave av X2 og forskjellen på Kid og Combi er at Combi kan snus begge veier, mens Kid bare er bakovervendt.

Lykke til [:)]

BeSafe Izi Combi

http://www.hts.no/no/products/izicombi_isofix.php

For det er BeSafe kombi vi har til eldstemann, men det er et hy å montere/demontere!!! Tør aldri å gjøre det. Og det skaper masse komplikasjoner. Når det finnes gode isofix alternativer, så har jeg lyst å kjøpe nytt sete til barn nummer to.

Takk for hjelpen alle sammen[:)]

ORIGINAL: Kidada

Isofix fester i bilen er kun godkjent for bruk på seter opp til 18 kg, så du får ikke kjøpt seter som er til 25 kg med isofix.

Utover det så har du jo fått mange bra tips.[;)]

Vet forresten at besafe setet kan bli veldig bratt med isofix i enkelte biler, og noen sier det tar større plass med isofix enn uten, så må prøves [;)]

ah, oki[:)] Takk for tips!!!

Back
Topp