Iso fix base

smra

Første møte med forumet
Hei,

Lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg litt her

Har kikket litt rundt på nettet for å finne ut om vi kan bruke base i bilen vår.. Vi har ikke den IsoFix løsningen(klikk systemet), men jeg har hørt at en kan feste base med bare belte?
Noen som har hørt eller prøvd dette?

Har en mann hjemme som begynner å stresse litt med innkjøping av ting nå... Er jo "bare" 3mnd til termin... Hehe.. 

du kan feste base med berre belte ja [:D] vi hadde tenkt til det først men så MÅTTE vi ha ny bil så da kjøpte vi bil med Isofix :P hhehe er ikke mange som kjøper bilen etter sete :P

vi he Maxi Cosi CabrioFix

Basen kommer jo an på hvilken bilstol en velger.

Maxi Cosi Cabriofix selges med en kombinert belte og isofix base. Det vil si at basen kan festes enten med belte eller isofix. Det er enkelt å feste basen med beltet. Den står støtt og stødig i bilen og det er akkurat samme måte å klikke setet i basen som når en fester den med isofix.

Ellers selges Acta Graco logico S med base - dette er en ren beltebase. Den har jeg ikke prøvd ennå, men skal kjøpe den nå.

Så har Britax også base. Den aner jeg ikke om krever isofix eller ikke.

Det som iallefall er sikkert. Base, enten den er festet med isofix eller belte, er helt suverent enkelt. Jeg vil etter to små si uunværlig....

ORIGINAL: Thakindr

Vi har Acta Graco Logico S sete, og vi fester basen med kun bilbelte, ikke isofix! [:D] Funker veldig bra, og er nesten like forsvalig[;)]

den har vi og.
Den er like sikker den som vanlig izofix. Stolen med basen kom på 2 plass i testen. grunnen til at den ikke kom på førsteplassen var fordi det var lett og feilmontere stolen. men leser en brukerveiledningen så er det ikke problem og feste stolen skikkelig.

Du kan kjøpe Isofix feste og ettermontere i bilen også[;)]

Du får fler baser uten isofix fester en med syns jeg[:-] så ikke noe problem å feste med kun bilens belte..[:D]

Back
Topp