islam og banning...

ORIGINAL: Hilly77

Ja jeg er muslim, men ikke fanatisk( ber ikke 5 ggr om dagen, dekker ikke til meg [:D]

Er det å følge Guds påbud til oss, å være fanatisk? Hva med de som feks reiser på Hajj da i tillegg, er de helt ute å sykler de da? [8D] fnis. Jeg klarte ikke la være... hehe. Ikke noe vondt ment, hilsen fanatiker. :D hehe.

Har man en mor/bestemor som er døende og man er under STRESS situasjon ,tror jeg man hadde glemt alt som heter relgion i det øyeblikket!!!!Og hvis man attpåtil ringer en ambulanse for `nte gang og, AMK hurpen prøver å belære en menneske i den situasjonen da har man virkelig et problem, og attpåtil "holder tilbake ambulansen" og misbruker sin stilling(LES: MAKTMISBRUK) - JEG HÅPER HUN AMK HURPEN FOR SPARKEN!!! Ja jeg er muslim, men ikke fanatisk( ber ikke 5 ggr om dagen, dekker ikke til meg : ER FØDT I NORGE OG ER MEGEEEEET godt integrert derfor :- tillater meg selv å kalle: amkansatten for en real HURPE** der fikk jeg den ut [:D]

kanskje på tide å bli litt mindre "integrert" eller??? (les: integrert betyr ikke "dårlig muslim")...

ORIGINAL: * BettiSpaghetti *

Har man en mor/bestemor som er døende og man er under STRESS situasjon ,tror jeg man hadde glemt alt som heter relgion i det øyeblikket!!!!Og hvis man attpåtil ringer en ambulanse for `nte gang og, AMK hurpen prøver å belære en menneske i den situasjonen da har man virkelig et problem, og attpåtil "holder tilbake ambulansen" og misbruker sin stilling(LES: MAKTMISBRUK) - JEG HÅPER HUN AMK HURPEN FOR SPARKEN!!! Ja jeg er muslim, men ikke fanatisk( ber ikke 5 ggr om dagen, dekker ikke til meg : ER FØDT I NORGE OG ER MEGEEEEET godt integrert derfor :- tillater meg selv å kalle: amkansatten for en real HURPE** der fikk jeg den ut [:D]

kanskje på tide å bli litt mindre "integrert" eller??? (les: integrert betyr ikke "dårlig muslim")...

[8|][8|][:o]

Det var bare ment som en spøk.. ikke ta alt som skrives ord for ord [;)] Jeg har ikke sagt at jeg er dårlig muslim heller.. Ikke bland barken og veden nå : herlighet!!!![&:]

ORIGINAL: * BettiSpaghetti *

I noens øyne gjør det faktisk det.

Men undersøkelser blandt innvandrerungdom viser at de som lykkes best, er de som faktisk har ett godt forhold til sin opprinnelseskultur og sin egen religion, ikke de som kaster alt og skal bli norske, og ikke de som på andre siden kun omgås "sine egne", men de som kun omgås "sine egne" kommer på andreplass, de som kommer sist er faktisk de som kaster sin egen tro, kultur og alt, de sliter faktisk mest.

ORIGINAL: *Meya*

Ja jeg er muslim, men ikke fanatisk( ber ikke 5 ggr om dagen, dekker ikke til meg [:D]

Er det å følge Guds påbud til oss, å være fanatisk? Hva med de som feks reiser på Hajj da i tillegg, er de helt ute å sykler de da? [8D] fnis. Jeg klarte ikke la være... hehe. Ikke noe vondt ment, hilsen fanatiker. :D hehe.

Hvis man setter innlegget i sammenheng med spørsmålet: så skjønner man at det er ment som en spøk og ironi: tror ikke banning har såå mye med relgion å gjøre , hvertfall ikke om man er i stress situasjon- før man trekker ut ord med pinsett gjelder det å lese mellom linjene [;)] enn å bare kommentere den " ene settningen[&:][;)]"

Back
Topp