Iskrig!

Tomt her fordi noen tydeligvis hamstrer :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper fader meg ikke det blir noen ny priskrig nå, hverken is eller andre matvarer. Utrolig lei av at det alltid skal være utsolgt for ting man faktisk trenger.

Håper fader meg ikke det blir noen ny priskrig nå, hverken is eller andre matvarer. Utrolig lei av at det alltid skal være utsolgt for ting man faktisk trenger.

Er nå mange andre typer is da, heldigvis. Var verre når alle var utsolgt for surkål og melis i jula

Er nå mange andre typer is da, heldigvis. Var verre når alle var utsolgt for surkål og melis i jula
Jepp, så håper de nøyer seg med dem, og ikke at det plutselig er ny priskrig på alt fra grillmat til zalo liksom.

Jepp, så håper de nøyer seg med dem, og ikke at det plutselig er ny priskrig på alt fra grillmat til zalo liksom.
Ja dét er jeg enig med deg i!

Eller smågodt! Herlighet så irriterende den priskrigen var! Kjøper ofte 100-200 gram smågodt til helgen, men der var jo skrapt!

Ja dét er jeg enig med deg i!

Eller smågodt! Herlighet så irriterende den priskrigen var! Kjøper ofte 100-200 gram smågodt til helgen, men der var jo skrapt!
Ja, og tok jo lange tider før de klarte å få inn igjen og, iallefall her! Var tomt i ukesvis etter påske! :O

Handla nå inn 4 pakker av hver. Nok is fremover nå. Så lenge jeg ikke sier noe til mannen og barna, vet ikke de at det er plenty i frysa. Og jeg er ikke glad i is. Så de forsvinner ikke med det første ;)

Fant ut nå når jeg var å kjøpte en pk lollipop. Så ikke før jeg betalte da, siden prislappene ikke er endret. Frysedisken var full

Nei. Å hause opp issesongen funker ikke her.

Vi kjøper ikke mere enn før, uansett pris.

Hvordan klarer du å kjøpe 100g smågodt? Er jo sånn ca 8 biter deto_O Ender alltid på en halvkilo jeg:p

Plukker bare det jeg skal spise! Har hendt noen ganger at det er så lite at det ikke slår inn på vekta :-p kg pris på løsvekt sjokolade er jo billigere enn den 100 g platen til freia. Og mer sjokolade enn det klarer jeg normalt ikke i løpet av en helg.

Var i forgårs, da var fryseren ganske tom. Gikk i går kveld, da var den stappfull!

Så da tillot jeg meg å kjøpe 3 av hver kroneispakke :)

Føler vi har nok is :p begynner å bli is etter mange isdager :p

Back
Topp