Iskaldt!

x1xKordame

Betatt av forumet
Ser det er noen som har klaget på sommervarmen her inne på formuet.Synes dere er heldige jeg som kan være varme og svette litt. Jeg har sommerjobb på fryselageret på Diplom-is hvor det er -28 grader.Her skal jeg jobbe i 5 uker,man-fre kl.07-15.Blir ikke mye svetting på meg for å si det sånn!![:'(]Men heldigvis kan jeg ta pause akkurat når jeg føler for det.Må jo ganske ofte ut å varme kroppen og da koser jeg meg med så mange is jeg bare orker[:D]

Ja, det var jo litt av en SOMMER jobb!! [;)] Men, heldig som kan spise masse is..

Hørtes digg ut med masse is da.. lager de noen nyheter eller flere saftis eller? Men det hørtes kaldt ut å jobbe der inne....brrrrr

Mmmm.... det var gamle gode minner...
Savner den lakrisisen jeg.. og tyggis, og maxikrone, og, osv osv..
Kan ikke du spørre hvorfor de kutta ut pærelollipopen? Det var mannen min sin favoritt, og barna hans sin... savner den så fælt.
NÅ FIKK JEG HVERTFALL LYST PÅ IS!!!!!

Noen ganger er det dessverre sånn at det store flertallet bestemmer.[:'(]De kuttet ut med pærelollipoppen fordi den solgte for lite. Diplom-is kan dessverre ikke ha uendelig mange sorter is. Det er nemlig slik at de bare kan produsere 1-2 sorter is per dag borte på produksjonen. For å få produsert nok av bestselgerne må de produsere isen i mange dager, før de må forte seg å produsere noen av de andre sortene. Vi er nemlig svært ofte tom for en eller annen sort...Nå f.eks er det tomt på lageret av: Bestis tvilling, ananas-is`en, Bounty og Royal mørk. Men Diplom-is er mest redd for å gå tom for bestselgerne, for gjør de det taper de masser av penger..har folk lyst på f.eks krone-is jordbær eller sjokolade og det er tomt, dropper de kanskje å kjøpe is og kjøper heller en brus!

Back
Topp