Iskaffe <3

Frøken firkløver

Forumet er livet
Love love love!!!

En dæsj sterk kaffe (tipper 8cl omtrentlig)
En kork kaffesirup (sjokolade er min favoritt)
Fyll opp med masse iskald melk!!!

Fatter ikke at jeg ikke har komt på dette før,
og heller brukt nescaffe pulveriskaffe [&:] [:D]

*friste* hehe [:D]

Mmmm....hørtes godt ut[:D]

Nam [:D] Bruker Nespresso maskinen min med Iskaffe knapp , Det er NAM det [:D] Uten sirup da, vill jeg ikke ha..

ORIGINAL: Bella_

Nam [:D] Bruker Nespresso maskinen min med Iskaffe knapp , Det er NAM det [:D] Uten sirup da, vill jeg ikke ha..

Egen iskaffeknapp på kaffemaskinen!? DIGG! [:D]
..menneh, denne er trolig like enkel og kjapp å lage [8D]
EEEElsker forøvrig kaffesirup [8D] [:D] [:D] *søtmoms*

Hvor får man kjøpt kaffesirup??
Blir dyrt i lengden om man skal kjøpe iskaffe på butikken hele tiden.[8D]

ORIGINAL: Kittekat

Hvor får man kjøpt kaffesirup??
Blir dyrt i lengden om man skal kjøpe iskaffe på butikken hele tiden.[8D]

Jeg foretrekker monin, men den er også dyr..
Vet ikke andre steder å kjøpe disse flaskene enn kaffebarer, og der vet de å ta seg betalt [&:] 250,- ca for 70cl...
Meen bruker jo bare en kork i hver kaffe da, så [;)] [:D]

Ellers har de billig(ere) kaffesirup på matbutikker som MENY f.eks, men da altså ikke monin [:)]

FERDIG-ISKAFFE er dyrt ja! Men tine sin er jo litt ekstra god fordi den er tykkere og mykere i konsistensen enn vanlig melk... Men allikevel.. ikke tilsvarende god som den er dyr, sammenlignet med hjemmelaget [;)]

nam! men enda bedre med vaniljeis! espresso, vaniljeis og evt smaksatt med sirup om du vil! kjør i blender en kort stund. nyt!:)

Mega har også sånn sirup [:)]
Har en mann som er god på å lage soya og mokkalatte til meg... det var selvsagt før jeg ble sunn... noe jeg ble for to dager sida [8D]

Jeg oppdaget iskaffe i dag.
Jeg har alltid ment at iskaffe må være noe teit og ekkelt noe, så for meg vanlig kald kaffe og jeg liker ikke vanlig kaffe engang, så neppe at kald kaffe var noe godt.
Liker cafe au lait med sirup og sånt da, cafe mocca og latte og greier.
I forige uke prøvde jeg en sånn starbucks-iskaffe av nyskjerrighet, det gikk ant å drikke men var ikke det helt store.
I dag var jeg og sambo på butikken sammen (for første gang på flere år, sikkert), og han kjøpte en tine iskaffe, så jeg prøvde en også. NAM! Sitter her og fantaserer om dem. [8D]

ORIGINAL: toneany

Jeg oppdaget iskaffe i dag.
Jeg har alltid ment at iskaffe må være noe teit og ekkelt noe, så for meg vanlig kald kaffe og jeg liker ikke vanlig kaffe engang, så neppe at kald kaffe var noe godt.
Liker cafe au lait med sirup og sånt da, cafe mocca og latte og greier.
I forige uke prøvde jeg en sånn starbucks-iskaffe av nyskjerrighet, det gikk ant å drikke men var ikke det helt store.
I dag var jeg og sambo på butikken sammen (for første gang på flere år, sikkert), og han kjøpte en tine iskaffe, så jeg prøvde en også. NAM! Sitter her og fantaserer om dem. [8D]

I know the feeling!!! [8D] [:D]

ORIGINAL: Molly80

Har en mann som er god på å lage soya og mokkalatte til meg... det var selvsagt før jeg ble sunn... noe jeg ble for to dager sida [8D]

Høres ut som meg... Sånn cirka to ganger i uka [8D] [:D] *fnis*

ORIGINAL: Bella_

Hvilken nespresso maskin er det? [:D]

ORIGINAL: Vugge

MYE bedre med en dæsj espresso, en dæsj bayleis, en dash kahlua og en dæsj melk, shaket på is... [:D]
Ikke like bra i hverdagen men [8D]

Helgeiskaffe'n det vel [8D] [:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

ORIGINAL: Molly80

Høres ut som meg... Sånn cirka to ganger i uka [8D] [:D] *fnis*

[:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

MYE bedre med en dæsj espresso, en dæsj bayleis, en dash kahlua og en dæsj melk, shaket på is... [:D]
Ikke like bra i hverdagen men [8D]

Helgeiskaffe'n det vel [8D] [:D]

Ja, den er nok mer til helga ja [:D] Farlig godt... [8D]

Kahlua... hmmh... må kanskje en tur på polet til helgen da [8D] [:D]

Back
Topp