Isjas-smerter?

Momofmany

Forumet er livet
Har hatt vedvarende smerte i høyre side av rygg/hele sida og ned beinet i 2timer nå, helt utslitt, varmeflaske,massasje, INGEN liggestilling funka! Gått litt over nå og kan sitte, er helt varmt og murrende nå.. Regner jo med det er isjas da men SÅ vondt var det ikke første gang.. Noen som har hatt?? Burde jeg snakke m legevakta??

Jag har også til tider skikkelige isjas-smerter - det starter på ene side i rumpa og stråler nedover benet til hælen. Det er skikkelig vondt men går over av seg selv. Legen kan ikke gjøre noe med nerven som ligger i klem uansett. Årsaken er som oftest at livmoren/baby trykker på isjasnerven som går gjennom bekkenet. 

Man kan oppleve isjassmerter når man har bekkenlåsning. Plages med det samme selv. 

Jeg har bekkenløsning og noe av det jeg plages mest med er isjas-smerter ned i bena.. Det verker sinsykt og hele tiden når det står på..

Hmm.. det forklarer kanskje en hel del... [8|] Har smerter som minner om "benverk" bare de stråler liksom gjennom hele benet.. det er fryktelig vondt da og går ikke over på et halvt døgn eller mer.. og får ikke sove..

Back
Topp