MammaTilEmilie Gift med forumet 9 Mar 2009 #1 no e det 3 mnd sida eg sendte inn søknad til overgangsstønad..[:'(] gikk det veldig lang tid før dere fikk svar?
no e det 3 mnd sida eg sendte inn søknad til overgangsstønad..[:'(] gikk det veldig lang tid før dere fikk svar?
MammaTilEmilie Gift med forumet 9 Mar 2009 #2 ORIGINAL: *Lola* Så flott [:@] Fikk beskjed om opp mot 2 mnd jeg...,men tar sikkert enda lenger tid her også da... Her har du en dytt hvertfall [;)] Ja nav e de treigaste vesen so finns [:@] fikk beskjed om 2 mnd eg og men ha gått 3 mnd igår..fysj
ORIGINAL: *Lola* Så flott [:@] Fikk beskjed om opp mot 2 mnd jeg...,men tar sikkert enda lenger tid her også da... Her har du en dytt hvertfall [;)] Ja nav e de treigaste vesen so finns [:@] fikk beskjed om 2 mnd eg og men ha gått 3 mnd igår..fysj
MissWannabeGoodGirl Elsker forumet 9 Mar 2009 #3 da jeg var alene gikk os søknaden relativt kjapt(tok vell en mnd) men når jeg sku søke stønad til barnetilsyn tok det 6 mnd!!!!![:-]
da jeg var alene gikk os søknaden relativt kjapt(tok vell en mnd) men når jeg sku søke stønad til barnetilsyn tok det 6 mnd!!!!![:-]