isete bilvinduer

mummy4ever

Elsker forumet
Bilvinduene mine blir så veldig isete på innsiden når bilen står litt ute i kulda. Jeg ser på bilene rundt meg at de ikke har det samme problemet. Hvorfor er bilen min sånn? Er det noe jeg har gjort feil? Jeg har vasket dem med sånn jif vindusvask... Er det noe jeg kan gjøre for å få de isfrie?

det er jævlig kjedelig når klokka er 23 på kvelden, du har jobbai 9 timer og alt du vil er hjem.. men nei.. da må man vente til det har tiiiiint.. [8D]

jeg vet ikke hvorfor det er sånn.. skjedde meg i går kveld.. frossent inni.. ikke frossent utenpå [:-]

har samma problemet jeg... MAX irriterende!!
Men tror det er for vi har en ganske "åpen" og stor bil om du forstår, så da kommer det mye fukt inn[:)]

Du har fukt i bilen som legger seg som is når det blir kaldt nok! Prøv så godt du kan å holde særlig gulvmatter tørre. Vi gjør det ved å legge kjøkkenhåndkle på matta som vi tar med inn hver dag. Så nå har jeg ikke is innvendig lengre[:D]

Som regel skyldes det fukt (f.eks snø nede ved beina o.l).... Bilen må få tørke opp..! [;)]

Det er vanskelig å være tørr på beina om dagen [&:] Men kanskje jeg skal ta ut mattene og få de skikkelig tørket. Kanskje det kan hjelpe.

Takk for tips [:)]

Back
Topp