Isdans

steinbukken

Glad i forumet
Noen som såg isdans i kveld?
Synes det var litt teit at Bjorn Borgen komenterte at publikum kjente Sandra, litt diskriminering kanskje?

Jeg er ikke noe Sandra "fan" men alikevel...

Hva synes dere?

Klem[:)]

synes isdansen var litt skuffende.. synes skal vi danse var så gøy.. isdansen var ikke like bra nei..

..Men synes jo det stemmer at folk godt vet hvem sandra er, men kanskje ikke nødvendig å si det da[8|]

Han kostaterte bare fakta, men var nok ikke moro for henne å høre.. Jeg syns IKKE at hun fortjente å skli videre til neste runde, hun var jo den desidert dårligste..

ORIGINAL: fairy

Han kostaterte bare fakta, men var nok ikke moro for henne å høre.. Jeg syns IKKE at hun fortjente å skli videre til neste runde, hun var jo den desidert dårligste..

signerer

Det er nok ikke noen storsatsning fra TV2, som "skal vi danse?" var. Og Norge er jo ikke akkurat kjent for å holde høyt nivå i isdansverdenen så da er det vel bare sånn det blir?
Dessuten tror jeg det er "litt" vanskeligere å lære seg isdans enn vanlig dans, hehe!

Synes han Borgen hadde rett jeg. De bua da Sandra fikk lite poeng, men det var ikke noe buing fra salen da andre fikk lite poeng, så hun er nok en publikumsfavoritt med sitt yndige vesen. For yndig det er hun. Hun er jo veldig søt da, men hun kunne ikke stå på skøyter!!

Back
Topp