Isdabeth

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Duh!
Står jeg på oppkjøringen blir jeg med på Bryan Adams.
Kanskje.. om du skal? Og jeg får kræsje hos deg.
OG jeg har råd :P 
Jeg må ha et mål, skjønner du. Ellers gidder jeg ikke prøve å tro at jeg står engang.

Kjære vene, er du sinna på meg? Haha. Hei Gollis! Stå på oppkjøringa, kjør som faen, få tak i det billett, kom hit, og vi reiser på Bryan Adams. Har nok plass til deg! Når er oppkjøringa?

IsThaBeth skrev:
Kjære vene, er du sinna på meg? Haha. Hei Gollis! Stå på oppkjøringa, kjør som faen, få tak i det billett, kom hit, og vi reiser på Bryan Adams. Har nok plass til deg! Når er oppkjøringa?

:D
6.juni.. herregud, jeg gruer meg sånn :S

Gollemor skrev:
IsThaBeth skrev:

Skjønner godt du gruer deg, men regner med du klarer det. Hvorfor skulle du ikke det?

IsThaBeth skrev:
Gollemor skrev:
IsThaBeth skrev:

Skjønner godt du gruer deg, men regner med du klarer det. Hvorfor skulle du ikke det?

Fordi jeg må spørre læreren hver jævla gang hvordan jeg i det hele tatt skal starte det forbanna romskipet :O
Kødder nesten ikke heller.. Det er ikke nøkkel, håndbrekket er en fliff, og alt annet er helautomatisk. 
:)
Men kjøringen går stort sett bra da.

*snurt*

©Smartass skrev:
*snurt*

Minnes  at jeg for nøyaktig to uker siden spurte om du og barna ville komme en tur? Så ingen grunn til å være snurt. Kom du! Og fra 17.juni har jeg ferie til evig tid!

Back
Topp