ISBITER

Trønderveitja

Blir kjent med forumet
Kan ikke få sagt hvor godt det er med isbiter!!!! Tenker med skrekk og gru hvordan jeg hadde sett ut hvis det var sjokolade jeg hadde putta innpå[:)] Ære være side by side-kjøleskapet vårt[;)]

Samma her! Isbiter er så digg for tiden..er skikkelig tørr i munnen for tiden, så isbiter hjelper på:D

Men vi må bare passe på tennene våre:D

Bra med vann istedenfor sjokolade altå [:D]
Men hørte av en tannlege i forrige uke at det å tygge på isbiter ikke var bra for tennene..

Har isbitmaskin. Bare å kjøre den i en times tid så har jeg isbiter i 3-4 dager. [8D]

Isbiter er hærlig! [:D] Men hvorfor kan det være skadelig for tennene da, er jo bare vann på en måte? :)

Enig med deg deg. Isbiter er digg, også slipper man å tenke på kalorier.[:D]

Men jeg tror tannlegen mente at man skal ikke tygge på så harde ting. noe med emaljen eller noe sånt.. oppstå sprekker i tannemaljen eller noe sånt .eller at tennene blir løsere av å knaske masse på harde ting. og dessuten ikke ideelt med tanke på ising. Får spørre en tannlege en gang.

ORIGINAL: Rutla

ååå ja spiser isbiter til den store gullmedaljen her og:p

signerer!!![:D][:D][:D]

Jeg begynte å spise isbiter når fødselen begynte å nærme seg med begge guttene. Var helt sår i munnen [:-]. Regner med at det samme skjer også denne gang [:)]. Mye bedre enn sjokolade ja [:D]

Back
Topp