Isbiter!!

Er du sann? Haha
Ville selv ikke engang drukket for kaldt iom tennene er blitt så sensitive:hungover::confused:

det er i allefall sunnere enn all isen jeg spiser, for den er ikke lagd av bare vann for å si det sånn:p

Isbiter
Kjempe deilig. Tar gjerne glass med vann og maaange isbiter. Så knasker jeg dem i meg, etter at det lille vannet er borte flere ganger om dagen

Har ikke maskin, mannen hentet i glass til meg i går OG GLEMTE Å FYLLE PÅ NYTT :eek::eek::eek:

Noen flere som craver på det?

Gjett om!!! Jeg knasker i meg minst 3 hele isbitposer pr dag, og sikrer meg at det aldri er tomt i fryseren. Det har blitt helt besettende for meg :nailbiting:, hvis jeg er på besøk hos noen eller på en kafe der de ikke har isbiter, så blir jeg helt gæern og går bare og venter på å få komme meg hjem til en ny "brukerdose". Før jeg drar på besøk til folk kan jeg ringe dagen i forveien og høre om de kan legge noen terninger på is. :hungry: Hadde det på akkurat samme måte i forrige svangerskap også, men bare i 3. trimester. Morsomt at noen andre har det på samme måte. :D Jeg ligger på rundt 24 biter x 3 poser, altså 72 isbiter pr dag.

Generelt alt som er iskaldt har jeg dilla på! Isbiter, iiiskaldt vann, iiskald brus, iiskald melk, iiiis, osv :P

Back
Topp