Hvor får jeg kjøpt gode hvor man enkelt får ut isbiten? Må jo være litt størrelse på det også...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finner ikke på nettsida lenger? Også bor vi 1000kr unna ikea (sånn sum for å reise..haha) så blir dyre isbitformerIkea?
Tupperware har noen greie former som er enkle å trykke ut av.
Men om jeg var deg ville jeg bare gått på Nille å kjøpt slike små plastbokser og fryst direkte i de.
https://www.nille.no/kjoekken/oppbevaring-til-mat-og-drikke/plastboks/fryseboks-3pk-pla847
Litt som disse, men de jeg har en mye mindre.
Kan man ikke bestille? 50-150kr fraktFinner ikke på nettsida lenger? Også bor vi 1000kr unna ikea (sånn sum for å reise..haha) så blir dyre isbitformer![]()
Kjøpte noen enkle på Europris. De var litt stive, men det gikk greit. Veldig greit at det var lokk på dem.
Kjøpte der jeg også! Får bare prøveJeg kjøpte på europris - med lokkVippet de bare ut med en t-skje. De er i sånt materiale hvor det ikke setter seg så godt fast.
Tror ikke de leverer så lite her vi bor?! Men uansett så fant jeg jo ikkeKan man ikke bestille? 50-150kr frakt
Jeg kjøpte først på europris, men etter litt bruk sprakk de!
De jeg har i silikon fra tupperware og jernia er mye bedre ;-)