Isa er en bølle!

løve78

Forumet er livet
Hun er så utrolig aktiv. Og faktisk til tider en liten ramp! Her om dagen gikk det hardt utover stakkars lille Rikke til Sylta...Hun drar seg bort til henne, og legger seg liksom oppå henne...og da har hun jo god kontroll og kan lugge og klore uten at Rikke kommer seg av flekken! Rampejenta mi! Er nok ikke noe prinsesse som storesøster dette nei..[:D] Flere som har små bøller, eller er det bare prinser og prinsesser her?[:D]

hihi æ har en liten bølleprins[;)]

han er så fæl til å rive i håret til andre.. å får han tak, så slipper han itje.. å stakar den som eier den hårdotten som er igjen i handa hannes da..[&o]

her er ei lita bølle også ja! Det gikk ut over Jonah når han var her..[&:] Men regner med han hevner seg når han blir litt større[;)][:D]

Jeg har ei lita prinsesse jeg da[:)] Hun er ikke slem mot andre, bare snill og grei  (akkuratt som mamman sin) Jeg kan faktisk ikke sette fingern på noe bøllete Rikke har gjort, noe jeg glemmer Løve78?  Men storebroren hennes derimot  hjelpes han er en pøbel. Legger seg oppå Rikke, lugger, slår(kose-klapper litt hardt [&o]) Her en dag beit han henne . Stakar lille prinsessa mi  Hun har begynt å grine bare storebror kommer bort til henne nå da , eller Isa for den saks skyld... Isa er verdens søteste lille pøbel ihvertfall   for Pøbel er hun

ORIGINAL: Sylta

Jeg har ei lita prinsesse jeg da[:)] Hun er ikke slem mot andre, bare snill og grei  (akkuratt som mamman sin) Jeg kan faktisk ikke sette fingern på noe bøllete Rikke har gjort, noe jeg glemmer Løve78?  Men storebroren hennes derimot  hjelpes han er en pøbel. Legger seg oppå Rikke, lugger, slår(kose-klapper litt hardt [&o]) Her en dag beit han henne . Stakar lille prinsessa mi  Hun har begynt å grine bare storebror kommer bort til henne nå da , eller Isa for den saks skyld... Isa er verdens søteste lille pøbel ihvertfall   for Pøbel er hun

Nei, dokka di er bare snill og go hun...( Men du derimot.... ) Kanskje ikke så rart hun griner når hun ser storebror pøbel og Isapøbel egentlig..ikke så moro å få juling...

Back
Topp