Is?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Er det noen is vi ikke kan spise i sommer?

Vannis, som inneholder juicekonsentrat for eks, er denne juicen pasteurisert?
Og hva med fløteis med egg i (ikke eggpulver)?
Og med nøtter?
Og lakris-is?

Begynt å få veldig lyst på is her, nå som godværet kommer!
Greit å vite at isen er trygg å spise. :-)

Hmm,akkorat det har eg aldri tenkt på faktisk... Er det is me ikkje kan ha??

Jeg tenker med tanke på de tiltenkte rådene fra myndighetene :-), at det ikke står noe om egg og is der, og at jeg definitivt har planer om isinntak både før og etter fødsel :-)

Jeg har aldri hørt noe annet enn at den norske isen er trygg, og klarer ikke finne noe annen informasjon heller.
Jeg har helt dilla på is, og vi har stadig en to-liter i frysa. :)

Tror ikke det er noe problem.

Kan jo være du må holde deg unna noe når du ammer fordi babyen din reagerer.

Min issesong har forøvrig vart leeenge allerede :P

Hmm...tror man kan spise all slags is! Aldri tenkt over det igrunn. Sist jeg var gravid var jeg hekta på is og bøtta innpå med all slags is, gikk helt fint det :)

Ingen skal stoppe meg å spise is om det er det jeg vil ha...
Skjønner en skal passe litt på hva man får i seg, men noen ganger setter jeg foten ned...
Is, ja takk!
Spiste også fårepølse en god stund ( fikk ikke i meg noe annet av pålegg en stund - så ble fårepølse eller ingenting...).

Vært mye snakk om overbeskyttende foreldre i media den siste tiden...tror ikke jeg blir klassifisert som en av dem :p

Uansett om noe skjer eller ikke, så skal jeg bære konsekvensene på min kappe.

Så herlig å se deres lidenskap for is! Hi hi! :)
Jeg bare tenkte i forhold til retningslinjene ja. Vet jo ikke om noe is er av upastaurisert melk og juice, for leser ikke ingrediensene i isen. :p Også lurte jeg på med egg i fløteis, men egg er vel trygt uansett.

Så gøy at man ikke tenker på is, derfor jeg spurte også. For jeg har ikke tenkt over det før. ;)

Jeg skal nok spise masse is ved amming i sommer! Sommer = is! :)

Jeg tar meg en is hver dag. (ja, du leste riktig) Har store planer om å fortsette. Jepp.
Så deilig da. Jeg spiser sjokolade og/eller kjeks hver dag.... :smiley-ashamed008 :p
Hvilken is har du dilla på?
Stod og tenkte litt ved isdisken idag jeg, men regnet jo, så det fristet ikke helt likevel.

Har spist sjokolade hver dag frem til forrige uke,da klarte eg å holde meg.. Men eg holder på å gå på veggene,sur og gretten :p hihi

Ved mitt forrige sv.skap åt eg daglig den italienske isen, el, gelato.. Var helt hekta,og det er en helt fantastisk is :)
Kanskje eg må stikke ned på butikken og ha meg en boks :)

Hmm...tror man kan spise all slags is! Aldri tenkt over det igrunn. Sist jeg var gravid var jeg hekta på is og bøtta innpå med all slags is, gikk helt fint det :)
Gjorde jo det jeg også, da jeg var høygravid på sommeren den gangen.
Elsket soft is da! :-)
Kom bare til å tenke på det helt plutselig... :-)

Har spist sjokolade hver dag frem til forrige uke,da klarte eg å holde meg.. Men eg holder på å gå på veggene,sur og gretten :p hihi

Ved mitt forrige sv.skap åt eg daglig den italienske isen, el, gelato.. Var helt hekta,og det er en helt fantastisk is :)
Kanskje eg må stikke ned på butikken og ha meg en boks :)
Godt at det er flere sjokoladeelskere her også! :-)
Hva er favorittsjokoladen?
Jeg har dilla på kvikk lunsj, stratos og annen sjokolade med bobler.... Nam....

Sjokolade dilla ja forrige svangerskap spiste eg japp nesten hver dag. Mannen overrasket meg med en japp, noen timer etter fødselen, men måtte kaste halvparten....... Har ikke spist d på 5 år, men nå er den øverst på lista igjen

Back
Topp