Irritert!!!!

happyduck

Glad i forumet
Nå hadde jeg gledet meg sånn til å spise hvalbiff til middag i dag. Er mange år siden sist, men så var det en lur sjel som minte meg på at jeg kanskje ikke kunne spise dette. Tenkte det kanskje ikke var så farlig siden jeg skal steke og koke det, men ser ut som at det går dårlig [>:] Lest litt rundt nå og gravide bør holde seg unna hvalkjøtt pga kvikksølv. DET VAR DEN MIDDAGEN!!!![:'(]

huff så kjedelig!![&:]
Har aldri smakt hvalkjøtt så kan ikke si noe om at jeg vet om det er godt eller ikke så kan ikke helt skjønne savnet der, men kan tenke med meg selv når det gjelder visse andre ting som jeg elsker men som jeg nå ikke kan spise, det er ikke morro asså. HUFF!
Spis masse hvalkjøtt med en gang ungen er ute, hehe[:D][:D]

ORIGINAL: ayla85

Nå hadde jeg gledet meg sånn til å spise hvalbiff til middag i dag. Er mange år siden sist, men så var det en lur sjel som minte meg på at jeg kanskje ikke kunne spise dette. Tenkte det kanskje ikke var så farlig siden jeg skal steke og koke det, men ser ut som at det går dårlig [>:] Lest litt rundt nå og gravide bør holde seg unna hvalkjøtt pga kvikksølv. DET VAR DEN MIDDAGEN!!!![:'(]

Åsså det som er så godt da [:@] Nå fikk jeg lyst på hvalbiff[X(][&o]

Hadde kjøpt inn og planlagt alt vettu og nå raser alt sammen....Har lyst til å kaste hvalkjøttet langt langt vekk [>:]

ORIGINAL: Sun_shine

huff så kjedelig!![&:]
Har aldri smakt hvalkjøtt så kan ikke si noe om at jeg vet om det er godt eller ikke så kan ikke helt skjønne savnet der, men kan tenke med meg selv når det gjelder visse andre ting som jeg elsker men som jeg nå ikke kan spise, det er ikke morro asså. HUFF!
Spis masse hvalkjøtt med en gang ungen er ute, hehe[:D][:D]

En bør heller ikke spise det hvis en ammer [;)]

ORIGINAL: Sommerfrøet

Jeg hadde spist det. Greit at det er kvikksølv i det, men det er det i mange andre matvarer også. Tror det ikke det er et problem å spise det èn gang. Du trenger jo ikke ta så mye heller...

Jeg syntes det er så godt så klarer ikke holde meg til liten porsjon...sist skulle jeg ta en liten smakebit og endte opp med 3porsjoner [&:]

Back
Topp