irritert...

cathli

Betatt av forumet
Ja nå har det seg sånn att min samboer har en sønn(12år) fra før(han bor sammen med oss) Han digger liverpool å vi har spleiset tur med moren hannes til england i februar der han skall få se en kamp med dem.Da vi trodde det var oss som hadde spleiset, helt til nå så sier hun att de er 4 stk som har delt på 2500kr, mens vi måtte betale 2500kr alene.. Hallo...
Da kunne vi værtfall ha delt hele summen på alle så hadde de blitt rettferdig!!
Er det bare jeg som synes att dette var dårlig gjort....?!?

Kjenner jeg ble skikkelig irritert nå....

ehhh... hallo??? tror homå finne frem kaliksen og regne over en gang til.... hmmm.... litt kjedelig at ho me skal ta "æren" av en slik gave[8|][8|][8|]

Ja ikke sant.. Hun bidrar jo ikke med noe ellers i hverdagen, så dette syntes jeg var dårlig gjort...
Hun kunne ha sagt ifra att det ble flere som skulle spleise på dette å heller delt det på alle sammen.. men men...

den der var jo frekk[8|]...

Ja... for 2500kr er mye penger..
Men for all del, jeg unner han sånn den turen å opplevelsen så det skall ikke gå utover han..
Men att det skall være mulig.. huff... Vet ikke hva jeg skall si... Blir litt oppgitt... Skuffet...

2500er mye penger det[8|][8|][8|][8|]  hvordan er hun ellers moren til gutten?

Hun ringer tja.. 10 ganger i løpet av 1 år..
Han er der annen hver jul,ferie...
Hun flyttet nermere oss for å få ett bedre forhold til sønnen sin,så hun kunne ha han en helg i mnd,men det skjedde 2 ganger att han overnattet der en hel helg. Det ble ikke noe bedre.. men så flyttet hun til en øy sammen med sin mann og 2 barn..

ORIGINAL: ..*||Susanne89||*..

Jeg skjønner ikke hvordan hun kan ha samvittighet til det..
Når hun i utgangspunktet ikke bidrar med noen verdens ting ellers...

så det er dere som har foreldreretten til gutten?? så trist å høre at hun ikke har verken sett eller ringer han mye... nei, dt beste er å prøve å skjerme gutten[&o][&o][&o] men hun der skulle hørt et pr.sannhetens ord ja...

hallo!!
jeg haddde sååå sagt ifra!!
liit vrient å kreve penger tilbake, da men.. tror nok jeg ville plukket en liten høne med henne..

Back
Topp