Irritert......

Isolde92

Elsker forumet
... jag står i andre etg å packer for 3 personer til vi skal til syden på torsdag morgon...

Jag hör på babycallen ända upp att Loke vaknar... jag hör att det ökar i vakenhet... jag hör att han står upp.... men tror du att mannen som sitter mindre än en halv meter från babycallen gör nåt???????? NEI!!!!!

Jag trodde du var inne hos han..... till saken hör att vi har kamera så man ser väldigt tydligt om nån är inne hos honom OCH att han står!

Blev bara sååååå irritert att jag må packe til oss alle 3 og springa nedför trappan å in till Loke...

Sorry bare syt!

Skal jeg komme opp til dere og banke dritten ut av Ola?!?! Jeg gjør det jeg.. Han fortjener en real omgang med hageslangen også!!!!!  [:@][:@] 

ORIGINAL: stinemille

Skal jeg komme opp til dere og banke dritten ut av Ola?!?! Jeg gjør det jeg.. Han fortjener en real omgang med hageslangen også!!!!!  [:@][:@] 

Ja nu var han inte värd mye altså......

när e de ni reser?

vet hur de är å packa för 3.. kunde bara tänka mig hur de hade varit om de hade varit omvänt, hade väl fått vart nöjd om jag hade fått med mig ett par trosor..

men vi ska tänka på ALLT för alla.. i bland är de som å ha 2 barn..[:@] känner att jag fick tillbaka lite aggretion från sist vi åkte till sverige ( förra helgen) då va de samma sak, men de slutade me att min kära hade glömt plånboken, alltså uten leg å fick då inte flyga me oss utan måtte ta ett senare flyg.. MÄNN!!![;)]

ORIGINAL: litenängel84

när e de ni reser?

vet hur de är å packa för 3.. kunde bara tänka mig hur de hade varit om de hade varit omvänt, hade väl fått vart nöjd om jag hade fått med mig ett par trosor..

men vi ska tänka på ALLT för alla.. i bland är de som å ha 2 barn..[:@] känner att jag fick tillbaka lite aggretion från sist vi åkte till sverige ( förra helgen) då va de samma sak, men de slutade me att min kära hade glömt plånboken, alltså uten leg å fick då inte flyga me oss utan måtte ta ett senare flyg.. MÄNN!!![;)]

Helt sant det där...
Värst är det när vi är ute på en liten 'turné' så kommer kommentaren... vi skulle ha tagit med det... det.. å det..... (ja men så packa själv da.........!!) Huff, nej nu ska jag sova! [:D][:D][:D]

Back
Topp