Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan vil du få til.. Skole, praksis, jobb, jakt, hest ol. Folk ser på graviditet som ein mye større begrensning enn hva det faktisk er (for de fleste).
Herlighet. Folk må jo få bruke tid på det de liker, og såå tidkrevende er det ikke at du ikke kan kombinere familie og hest..Denne kjente jeg meg igjen i når det gjelder hest! Jeg mistet nettopp min hoppe i april og planen var ny hest nå i august. Men jeg drøyer til formen er mer stabil etter fødsel med og bli kjent med en ny hest. Hadde aldri solgt hun jeg hadde fordi jeg visste hva hun trengte og kunne legge til rette for det. Ny hest blir noe annet. Men når jeg da forteller planen ser de bare dumt på meg og tror jeg ikke forstår hvor mye tid ett barn krever. Blir så oppgitt! Er jo en haug med folk som kombinerer hest og familie, hvorfor skal ikke vi få det til?
Samme som noen over, "var det planlagt?".. Usikker på hvorfor det plager litt egentlig
Spørsmålet irriterer meg fordi folk ikke har noe med om det var planlagt eller ikke. Hvorfor skal de vite det? Det er liksom galt uansett hva man svarer. Har man 2 eller flere barn fra før er det galskap å planlegge å få flere. Er det ikke planlagt blir det også galt. Man kan jo være like glad og glede seg til at barnet kommer selv om det var en overraskelse, og man kan faktisk ønske seg flere enn 2 barn selv i disse dager. Har en venninne som har 4 barn, hun følte hun måtte unnskylde seg gjennom graviditeten og informere om at det ikke var planlagt (selv om barnet var ønsket). Tullete altså
Jeg synes det er trist når man må unnskylde seg og rettferdiggjøre en graviditet på den måten.. Spiller ingen rolle om det var planlagt eller ikke, så lenge barnet er ønsket og hjertelig velkommen....Spørsmålet irriterer meg fordi folk ikke har noe med om det var planlagt eller ikke. Hvorfor skal de vite det? Det er liksom galt uansett hva man svarer. Har man 2 eller flere barn fra før er det galskap å planlegge å få flere. Er det ikke planlagt blir det også galt. Man kan jo være like glad og glede seg til at barnet kommer selv om det var en overraskelse, og man kan faktisk ønske seg flere enn 2 barn selv i disse dager. Har en venninne som har 4 barn, hun følte hun måtte unnskylde seg gjennom graviditeten og informere om at det ikke var planlagt (selv om barnet var ønsket). Tullete altså
Oi, her får jeg kommentarer allerede på at magen synes, og jeg er bare 15+2Her er det ikke så mange som vet det enda, men jeg er 33 år, har ei på 2 år og "alt på stell" så folk sier bare "gratulerer" til meg og "så koselig da" Så ingenting som irriterer meg foreløpig. Sist var det svært få som tok meg på magen og jeg skjønner ikke hvorfor folk bare gjør det. Må da gå an å spørre først
Sist irriterte det meg at det tok så lang tid før folk så at jeg var gravid. På jobb, i sykepleierklær, var det ingen som så og kommenterte det selv om jeg var over 30 uker på vei
Her legger samboer planer så fort han har en dag ledig til å finne på noe, så hender seg jeg fort blir sittende en helg alene et par ganger i mnd. Har sagt ifra da, og samboer forstår, så skulle bli litt mer tid til kun ossDet som irriterer meg mest er faktisk det at mannen og jeg nesten ikke prioriterer hverandre bare lenger. Et vennepar inviterer oss på ting hele tiden (så de få gangene vi har barnefri, så er vi mer eller mindre alltid med dem) misforstå meg rett, de er fantastiske mennesker og godheten sjøl, men noen ganger hadde det vært godt å ikke hatt noen planer også