Irritert

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Idag skulle sambo plukke opp en emmaljunga city cross fra en på finn som vi skal ha som vogn nr to.
Da han kom hjem med vognen så jeg at det var en scooter. Forbanna drit! Og nå gidder ikke selger svare på hverken tlf eller mail. Godt vi vet hvor han bor...

Åh, så utrolig irriterende da! Bare å møte opp på døren hans da :)

For en snik! Er bare å stå på døra da, ja.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Fikk svar. "Oi, vi har visst skrevet feil, men det går fint an å sove i den vognen"

Eh javel! Men det var ikke denne vognen jeg skulle ha.
Skrev tilbake at jeg ikke ville ha den og spurte når jeg kunne kunne komme tilbake å hente pengene.

Ingen svar

Fikk svar. "Oi, vi har visst skrevet feil, men det går fint an å sove i den vognen"

Eh javel! Men det var ikke denne vognen jeg skulle ha.
Skrev tilbake at jeg ikke ville ha den og spurte når jeg kunne kunne komme tilbake å hente pengene.

Ingen svar

Huff, får håpe det ordner seg :)

*Emma020213*
*på app'n*

Spent på å høre hvordan utfallet blir! Da man blir irritert over at man ikke dro selv :-/ Hadde de lakt ut bilder da?

❤25/2-13❤

Ingen svar så jeg kjørte på trass og satt vognen utenfor og sendte mld om at nå var vognen tilbake og de hadde bare å overføre penger. Spent på å se om de kommer.
Ble bare en prinsippsak for meg!

Hadde klikka jeg

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Ingen svar så jeg kjørte på trass og satt vognen utenfor og sendte mld om at nå var vognen tilbake og de hadde bare å overføre penger. Spent på å se om de kommer.
Ble bare en prinsippsak for meg!
Har du fått pengene tilbake?

Back
Topp