Irritert!

Knitpot

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Kjenner eg blir myyyye lettere irritert for tiden.. Har utrolig kort lunte!

Har vært å klaget på en stellebordstopp/matte til stellekomode som vi kjøpte til småen. Når den var brukt ca 1 år, så begynte sømmene å gå opp. Vi var inne på barnas hus og klaget - og de skulle holde av en lik som vi hadde (manglet også noen skruer som de skulle bestille for oss). Når eg kom innom for å hente stellematten så har de greit å rote den vekk (måtte ta med den gamle for å få den nye, den hadde vi ikke med når vi var inne første gangen)!! Så da har de bare en annen type mønster igjen! Som eg synes var drit styg! :( Blir virkelig kjempe irritert - hadde jo holdt av den og pressisert vi ville ha en lik en og ikke en annen type eller mønster. Kommer jo til å ha den på badet i flere år fremover - og se den hver dag. Kjenner eg bare blir mer og mer irritert.

Har man rett å heve kjøpet om de ikke kan skaffe lik når den er ødelagt?

Hilsen hormonbomben!

Den korte lunta kjenner jeg godt til. Fantaserer stadig vekk om å kaste skolebøkene på irriterende medelever.. Hehe og huff!! Hormoner<3

Kjenner lunta meeeeget godt her også, og mannen kaller meg faktisk "Lunta" de få gangene han tør ;-) hehehe...

Usikker på hva du har krav på i denne situasjonen.

Blir værtfall super irritert og har lyst å reise inn i butikken og skjelle de ut! De har jo holdt av noe som var "mitt" - som de bare har rotet vekk eller solgt til noen andre! Kreve at de får tak i en ny en... Arrrrg!

Kan de ikke ringe og høre om de har den på andre filialer, og få den sendt til seg da?

Tror ikke de har den på den andre butikken i bergen - og mener de sa at de ikke hadde noe sammarbeid med noen andre butikker...

Huff.. kjenner den følelsen der så godt! Det bobler innvendig!! gaaad!!
Jeg ville prøvet meg på å fått hevet kjøpet.

Så kjedelig!
Forstår at du blir irritert når du hadde avtale om at de skulle holde den av for deg.
Kanksje de har satt den godt bort et sted på bakrommet/lageret? Eller på feil navn?
Vet dessverre ikke hva du har krav på, siden det i utgangspunktet er en tilsvarende vare de nå tilbyr deg.
Hva om du ber om prisavslag, og maler den hvit eller noe?

Skulle ha den - ikke bare holde den av. men fikk den ikke med meg før eg leverte den andre. De mente de ikke var noe problem å vente til skruene var kommet med å hente den - så det tok jo en stund. Var jo en reklamasjon - ikke bare holde av :/ Tror nok de har bare solgt den til noen andre - bare driter i om ting er holdt av... For å si det sånn! Virker som om de ikke hadde noe særlig system på ting der. Går ikke å male en stellematte i annen farge, desverre. :( :(

Festlig!!! Hadde nok blitt en smule forbanna selv. Ikke bare bare å stole på barnashus. Store og dyre og setter ikke pris på kundene sine. Men håper det ordner seg.

Back
Topp