Argh... blir så irritert... i går fikk både jeg og samboern melding fra hans søsken der de hadde blitt informert om vår store nyhet av svigers.... For det første er det svært få som vet om graviditeten og for det andre er det vell strengt tatt vi selv bør få bestemme når vi vil si det til resten.... Hadde gitt klar beskjed om at det var hemmelig... Er jo 10 uker på vei nå så sånn sett er det litt mer safe enn tidligere.. men når hormonene raser og kvalmen herjer ønsker man å iallefall ha kontroll på noe selv... men neida...
Var også ett bevisst valg fra vår side å ikke si noe til min samboers bror før det ble absolutt nødvendig.. vet at det kan være barnslig, men vi fikk vite at de skulle ha baby via facebook lenge etter resten og det er fortsatt litt sårt.. Planen var å si det personlig til de men ikke enda..
men men... Det var min utblåsning for dagen!! hehe =)
Var også ett bevisst valg fra vår side å ikke si noe til min samboers bror før det ble absolutt nødvendig.. vet at det kan være barnslig, men vi fikk vite at de skulle ha baby via facebook lenge etter resten og det er fortsatt litt sårt.. Planen var å si det personlig til de men ikke enda..
men men... Det var min utblåsning for dagen!! hehe =)