Irritert!!!!

Sunfrid

<3 Prinsessa <3 *21.08.2013*
Argh... blir så irritert... i går fikk både jeg og samboern melding fra hans søsken der de hadde blitt informert om vår store nyhet av svigers.... For det første er det svært få som vet om graviditeten og for det andre er det vell strengt tatt vi selv bør få bestemme når vi vil si det til resten.... Hadde gitt klar beskjed om at det var hemmelig... Er jo 10 uker på vei nå så sånn sett er det litt mer safe enn tidligere.. men når hormonene raser og kvalmen herjer ønsker man å iallefall ha kontroll på noe selv... men neida...

Var også ett bevisst valg fra vår side å ikke si noe til min samboers bror før det ble absolutt nødvendig.. vet at det kan være barnslig, men vi fikk vite at de skulle ha baby via facebook lenge etter resten og det er fortsatt litt sårt.. Planen var å si det personlig til de men ikke enda..

men men... Det var min utblåsning for dagen!! hehe =)

Det er jo dårlig gjort av svigers å si noe da...
Det kan være så barnslig det bare vil, men det er din baby og ditt valg...
Håper du sier ifra til de.

Jeg skjønner deg så utmerket godt.
Det er jo stas å få fortelle det selv.
Og jeg hadde også tenkt som deg at broren skulle få vite det så sent som mulig.
Hadde også blitt såra om jeg hadde fått vite en sånn nyhet via facebook :/

Forstår deg godt jeg! Det er deres nyhet & glede.. Da skulle det så absolutt være dere som får dele den med de dere vil!
Jeg hadde heldigvis svigerforeldre som spurte om jeg kunne si ifra når de kunne få si det vidre. Iogmed at det allerede vises på meg,så er det mange som vet det allerede.
En klem til deg!

En ting er at de har sagt det.. er mulig at det skjedde ved en glipp altså... men de har jo ikke sagt noe til oss om at de har sagt det engang..... Hadde de ringt å sagt: beklager, det bare glapp ut, de og de vet det. Meeen nei... vi fikk bare plutselig sms fra her og der med gratulasjoner. Ble bare litt lei meg... å måtte få det ut!!!

For å si det sånn så er det fortsatt ett veldig sårt tema både for meg og samboern at vi fikk vite det på facebook... Svigerinna mi har ikke noen søsken så det er mulig det er naturlig for henne å ikke skulle si noe andre enn foreldre personlig.. men enkelte ting synes jeg faktisk man bør si perosnlig...

Jeg skjønner deg såååååå godt... Og i hvertfall siden du ga klar beskjed at det var en hemmelighet.. Kjenner jeg blir veldig sint og lei meg på dine vegne.. Det er jo et ganske stort svik fra dine svigerforeldre, i hvertfall når dere hadde en "plan" på hvordan dere skulle fortelle det til de andre.. De er jo voksne folk som skulle ha klart å holde på en hemmelighet..

Ville sagt fra til de jeg ja. irriterende at noen ikke greier å holde tett...

Helenpia skrev:
Jeg skjønner deg så utmerket godt.
Det er jo stas å få fortelle det selv.
Og jeg hadde også tenkt som deg at broren skulle få vite det så sent som mulig.
Hadde også blitt såra om jeg hadde fått vite en sånn nyhet via facebook :/

må bar signere denne ;) akkurat det jeg tenkte også

Back
Topp