Irritert!

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Jeg strikket 2 gensre i babyull fra Gjesdal. Vasket de på 40grader, og den ene kom ut tovet. Hadde også andre ullplagg i maskinen samtidig som var helt fin. Sendt mail til Gjesdal, og spurte om dette var noe jeg kunne riskere skjedde. Fikk svar tilbake om at det skulle ikke skje på 40grader. De spurte om jeg kunne sende inn genseren, det gjorde jeg sammen med resten av garnet.

I dag fikk jeg mail av de igjen, om at de ikke kunne godkjenne reklamasjonene pga de hadde vasket garnet på både 40 og 60 grader uten at det tovet seg.

Syns dette var temmelig dårlig av de. Jeg VET at jeg ikke har vasket det feil. GRRRR litt småsur her....[:@]

Kan det ikke ha blitt ødelagt fordi du hadde mer i vasken da?? At det kanskje var grunnen til at det tovet seg...

Synes de skulle ha sagt i fra at du skulle vaske det jeg da...[8|]

Men rart var det nå da...[8|]

Skjønner du ble irritert, hadde blitt det selv...

ORIGINAL: mocca82

Send klage til leverandør. Det har mamma gjort flere ganger

det er gjesdal jeg har snakket med

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

trodde ikke babyull var tovegarn jeg da[8|]

synd for deg, all min medfølelse.

nei det skal jo ikke tove, så det må jo være feilmerket eller noe[&:]

ORIGINAL: *MaCa*

Kan det ikke ha blitt ødelagt fordi du hadde mer i vasken da?? At det kanskje var grunnen til at det tovet seg...

Synes de skulle ha sagt i fra at du skulle vaske det jeg da...[8|]

Men rart var det nå da...[8|]

Skjønner du ble irritert, hadde blitt det selv...

jeg hadde jo masse i maskinen, så det kan jo være det. Regner med de bare har vasket den lille prøve lappen. Får ta en test når jeg får tingene tilbake. Det kan jo også være at jeg har hatt garn fra flere partier, for jeg er ikke så flink til å sjekke at farge/parti kode stemmer.

Liten oppdatering.

I dag mottok jeg genseren og garnet tilbake igjen. Strikket en liten prøvelapp, som jeg hev inn i maskinen med div andre klær på 40 grader. Gjett hva..... DEN TOVET SEG!!! Så nå blir det nok en små sur mail tilbake til de.

ORIGINAL: nussnøff

Liten oppdatering.

I dag mottok jeg genseren og garnet tilbake igjen. Strikket en liten prøvelapp, som jeg hev inn i maskinen med div andre klær på 40 grader. Gjett hva..... DEN TOVET SEG!!! Så nå blir det nok en små sur mail tilbake til de.

Men hva om du lager en prøvelapp og vasker den alene?

Skjønner godt du er sur, hadde jeg også blitt [:'(]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

ORIGINAL: nussnøff

Liten oppdatering.

Men hva om du lager en prøvelapp og vasker den alene?

Skjønner godt du er sur, hadde jeg også blitt [:'(]

De kan jo ikke regne med at alt man stikker blir vasket aleine, isåfall burde det stå med store bokstaver at det MÅ vaskes aleine på etiketten..

send de en mail til, det var skikkelig dårlig kundebehandlig synes jeg [&:]

Back
Topp