Irritert !!!

Hehe, er faktisk litt hormonell i dag. Men jeg mener det. Kom deg videre i livet. Ikke meninga å være frekk. Men å la eksen kontrollere deg, og ikke la deg ha egne meninger og respektere dine valg, det er jo helt feil. Da mener jeg at man må gjøre noe med det. Enkelt og greit

ORIGINAL: jente05

Hehe, er faktisk litt hormonell i dag. Men jeg mener det. Kom deg videre i livet. Ikke meninga å være frekk. Men å la eksen kontrollere deg, og ikke la deg ha egne meninger og respektere dine valg, det er jo helt feil. Da mener jeg at man må gjøre noe med det. Enkelt og greit

kunne tenke meg det ;) menne jeg har sagt til han mange ganger at jeg vil gjøre det slutt, åsså begynner han med at vi kan bare være litt fra hverandre å se om det hjelper.. men jeg ska ta tak i dette "jente05" jeg skal det, men det er så sinnsykt vanskelig oxo, for han er så sinnsykt grinete, å blir lett leij seg !!

Skjønner at det kan være vanskelig. Men tenk på deg selv og lille i magen, det ordner seg til slutt. Stå på ditt[:)]

Takk ;) klem til deg ;) hehe [;)]

ORIGINAL: førstegangsmama

asså han er  jo heilt teit, jeg vet han vil hjelpe til, men han har lissom aldri bensin på bilen, hva i pokkeren skulle han gjort hvis jeg måtte på sykehuset? 

Du som he prøvd å gjera det slutt me han burde jo klare deg sjøl...
Synst det høyres ut som det er fler som behøva å bli voksen.... [8|]

ORIGINAL: aidyl

asså han er  jo heilt teit, jeg vet han vil hjelpe til, men han har lissom aldri bensin på bilen, hva i pokkeren skulle han gjort hvis jeg måtte på sykehuset? 

Du som he prøvd å gjera det slutt me han burde jo klare deg sjøl...
Synst det høyres ut som det er fler som behøva å bli voksen.... [8|]

at jeg burde bli voksen?? c herremann.. takk ;)

ORIGINAL: lillebebis

Har det ikke på samme måte selv nei. Men vet virkelig hvordan det er å ha lite penger, og da blir man automatisk deprimert. Tror nok det er verre for han enn du tror nå som det også kommer en liten baby. Han vil sikkert hjelpe til økonomisk, og når pengene ikke strekker til blir han stresset og flau. Det er en helt normal reaksjon. Så tror ikke du trenger å være sint på han, snakk heller med han! :)

Signerer denne! Helt enig!

Ja er det noe galt i det? :O trodde jeg skulle få litt støtte her inne , men neivel, bare drit i det da !! 

Man får mye støtte her inne, men alle har sine forskjellige meninger om ting. Kan ikke bli "sur" bare for at noen kanskje ikke er 100% enig med deg. Jeg vet selv åssen det er å ha dårlig med penger, og ja det er frustrerende. Men hadde jeg gjort slutt med samboeren min, så må jeg faktisk regne med at den dagen ting skjer så kanske jeg må spørre noen andre om hjelp til å komme meg på sykehuset. Eller evt fylle bensin på bilen hans selv. Håper dere finner ut av det da. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å lytte til han å høre, han er nok veldig nervøs og føler seg ikke som en støtteperson når man ikke har råd til ting. Og da kan man bli deprimert. Prøv å snakk sammen, går ikke det så får dere heller bare leve deres eget liv på hver sin side og bare være mamma og pappa for den lille som snart kommer[:)]

Hehe :) ja han har ikke noe mellom ørene..
jeg har snakket til han maaange ganger, å syns det blir litt for mange, men virker ikke som han vil bry seg.. ! :/
men tusen takk "frustrert frue" klem rett tilbake til deg fra meg !! <3 [:D]

Istedet for å snakke til han kanskje du må snakke med han!!

Ofte kan det være enklere å forbli i en utilfredstillende livssituasjon og bruke vår energi på å klage over denne enn å endre noe ved situasjonen eller oss selv.

Er ikke alle gutter på 20 år som ER voksne, håper du finner en løsning som kan fungere for dere alle tre!

ORIGINAL: lan77

Er ikke alle gutter på 20 år som ER voksne, håper du finner en løsning som kan fungere for dere alle tre!

SIGN ;) 

Kan ikke si annet enn jeg er sjokkert over oppførselen  på visse personer her.

Og signerer det TinaTin sier.. Slutt å klag, gjør heller noe med det hvis du ikke er fornøyd med din egen livs situasjon. Det er ingen andre enn DU SELV som kan ha kontroll på livet ditt.

ORIGINAL: Sommer2010

ORIGINAL: lan77

SIGN ;) 

Signerer denne [:D]

Dytter "renathemor"

Dytter for deg vennen[:D]

Back
Topp