Irritert !!!

Viola1989

Forelsket i forumet
Okei nå koker det snart over hos meg , faren til mitt barn er fae* ikke blitt voksen ennå.. han griner å er deprimert fordet han ikke har penger, osv, han er så flaaaau .. å sier ingenting om problemene til foreldrene hans, skjer med det egentlig, jeg blir så forbanna, åssen i huleste heita ska han klare seg når ungen kommer da? Han har en god jobb å han jobber rævva av seg..
jeg begynner å bli så sinna, vet ikke hvor jeg ska gjør av meg en gang :S
noen som har det samme som meg ? [:'(]

Noen trenger bare litt lengre tid til å bli voksne.

Sliter ikke med samme problem som deg!

Nei sånn har jeg det nok ikke..

Kanskje han faktisk ikke har det så bra?? Akkurat det har ingenting med å være voksen å gjøre eller ikke..

Har det ikke på samme måte selv nei. Men vet virkelig hvordan det er å ha lite penger, og da blir man automatisk deprimert. Tror nok det er verre for han enn du tror nå som det også kommer en liten baby. Han vil sikkert hjelpe til økonomisk, og når pengene ikke strekker til blir han stresset og flau. Det er en helt normal reaksjon. Så tror ikke du trenger å være sint på han, snakk heller med han! :)

asså han er  jo heilt teit, jeg vet han vil hjelpe til, men han har lissom aldri bensin på bilen, hva i pokkeren skulle han gjort hvis jeg måtte på sykehuset? 

Hmm, da måtte du vel ha bestilt taxi eller gitt han penger for å fylle på bensin? :)

Er det kjæresten din du snakker om? Sorry, men dette hørtes litt smårart ut. Hvor gammel er han her da?

ORIGINAL: jente05

Er det kjæresten din du snakker om? Sorry, men dette hørtes litt smårart ut. Hvor gammel er han her da?

Han er 19 snart 20.. ?? åssen da smårart?

Ååå det er ikke kjæresten min, jeg har gjort det slutt mange ganger, men han vil ikke forstå .. :@[:@]

har det ikke helt sånn. Kjæresten min er veldig flink til å berolige meg når det gjelder økonomi, selv om vi begge vet at vi ikke har mye[:D]

Men han har åpner seg for meg én gang angående emnet og da viser det seg at under overflaten er han virkelig angstelig.
Han føler at det er hans ansvar å ta vare på familien og sa tilogmed at vi ville hatt det bedre uten han.
DET VILLE VI IKKE![>:]

Jeg tror du burde snakke med han, selv om jeg forstår at du kan irritere deg litt over oppførselen så kan det være et dekke for følelser...

Jeg vet, men han tar ikke ansvar for handlingene sine, hvis jeg sier han ikke skal gjøre noe, som å "fise" foran meg, osv.. men han bare fortsetter, null respekt, å det takler jeg ikke asså !!! 

[8|][8|] Er du seriøs eller??

Ja er det noe galt i det? :O trodde jeg skulle få litt støtte her inne , men neivel, bare drit i det da !! 

ORIGINAL: førstegangsmama

Ja er det noe galt i det? :O trodde jeg skulle få litt støtte her inne , men neivel, bare drit i det da !! 

Det var ikke sånn ment. Syns bare det hørtes litt rart ut.....
Han kan virkelig ikke ha mye mellom ørene...[8|]
Men jeg syns du må snakke med han. Går virkelig ikke ann å ha det sånn. Han skal jo snart bli pappa og må før eller siden begynne å ta ansvar.
Håper det ordner seg. Sender deg en stor klem[:)]

Hehe :) ja han har ikke noe mellom ørene..
jeg har snakket til han maaange ganger, å syns det blir litt for mange, men virker ikke som han vil bry seg.. ! :/
men tusen takk "frustrert frue" klem rett tilbake til deg fra meg !! <3 [:D]

så drit i han da!!!
Vist han er SÅ utrolig håpløs som det høres ut her, så kan det umulig være mye å samle på.
La han ha det forholdet til sitt barn som han er krav på, om han er skjerpet nok til det, så kan du leve ditt liv og han leve sitt liv...

så drit i han da!!!
Vist han er SÅ utrolig håpløs som det høres ut her, så kan det umulig være mye å samle på.
La han ha det forholdet til sitt barn som han er krav på, om han er skjerpet nok til det, så kan du leve ditt liv og han leve sitt liv...

Fikk du med deg hva jeg har skrevet???
Jeg har sagt til han at jeg vil gjøre det slutt, men han legger bare skyld på hormonene mine osv, jeg har sagt flere ganger jeg ikke vil være sammen med han.. men han bare fortsetter , han tar det ikke til seg !!

Unnskyld meg, men dette er det rareste jeg har hørt på lange lange tider...

Ta tak i livet ditt da. Gjør noe med det. Om det er så ille så ring politiet og få besøksforbud...

Herrefred, du skal bli mamma, ikke la en idiot av en kjæreste/ekskjæreste/uvenn osv. ha kontrollen på livet ditt!!!

Unnskyld meg, men dette er det rareste jeg har hørt på lange lange tider...

Ta tak i livet ditt da. Gjør noe med det. Om det er så ille så ring politiet og få besøksforbud...

Herrefred, du skal bli mamma, ikke la en idiot av en kjæreste/ekskjæreste/uvenn osv. ha kontrollen på livet ditt!!!

Fanken å frekk du skulle være da !! hormonbrekkninger i dag eller??? hvis du bare har piss å komme med, så hold heller smella !!!!

Back
Topp