Irritert på Viasat

hissigproppen

Forumet er livet
Mannen min ringte for en stund siden for å si opp abonnementene våre. Vi hadde tre stykker. To av de gikk greit, mens det tredje hadde oppsigelsestid på 3 mnd.

Greit sa han, og sa han ville nedgradere abonnementet så billig som mulig ut oppsigelsestiden.

Så ringte han her om dagen for å høre hvorfor vi fremdeles får regninger...
Jo, vi har 12 mnd bindingstid vi... [:'(][:@]

Ring igjen å kjeft som F. Dere fikk beskjed om 3 mnd oppsigelsetid. Da skal dere ha det. Vær siiiiint som et fly. De fleste pleier å gi seg på det bare man er sint nok. Be gjerne om navn på den du snakker med, og forlang og snakke med overordnede.

ORIGINAL: Kjetter

Ring igjen å kjeft som F. Dere fikk beskjed om 3 mnd oppsigelsetid. Da skal dere ha det. Vær siiiiint som et fly. De fleste pleier å gi seg på det bare man er sint nok. Be gjerne om navn på den du snakker med, og forlang og snakke med overordnede.

Jeg kjører den litt mer subtile, men krasse brevvarianten (råd fra forbrukerrådet) slik at jeg har dokumentert klagen min.

Jeg skriver på vegne av mannen min da, men ber dem fremlegge lydbevis der damen eksplisitt forklarer at det gjelder 12 mnd bindingstid...

Neste steg blir jo eventuelt forliksrådet..

da er jo bare å spørre i hvilken forbindelse dere har fått bindingstid--takket ja til tilbud,kjøpt nytt utstyr....evt om det forligger noe avtale på det.
eller be om pris for å bryte bindingen.
av erfaring får man bedre hjelp hvis man er hyggelig...men skjønner du er irritert.

Om dere har 12 mnds bindingstid, så er det vel egentlig ikke så fryktelig mye å gjøre med hovedabbonementet. Kan jo eventuelt betale det ut.

ORIGINAL: kkaasa

da er jo bare å spørre i hvilken forbindelse dere har fått bindingstid--takket ja til tilbud,kjøpt nytt utstyr....evt om det forligger noe avtale på det.
eller be om pris for å bryte bindingen.
av erfaring får man bedre hjelp hvis man er hyggelig...men skjønner du er irritert.

Mannen på telefonen sa det var tastet inn en kode (hva enn det betyr), og sånn var det bare...

Vi hadde hatt Viasat i kanskje 2 år, så alt av bindingstider var over, men gjenstod bare 3 mnd oppsigelse til damen bandt oss i 12 nye mnd...

Vi har ikke brukt Viasat siden oktober, fordi vi har Canal Digital istedenfor.

blir ikke mindre irritert av slike svar..."sånn er det bare..."håper det løser seg for dere..
(men hvis du dere har bindt dere til 12 nye mnd, så har dere vel også fått bekreftelse på dette og angrefrist skjema??vet ikke åssen de gjør tingen sine...)
kjedelig å betale til begge når man kun bruker en levrandør.

Kundebehandlerne til viasat er noen surrehuer hele gjengen[:@]

Vi kjøpte en tuner hos dem som ikke fungerte. Vi klaga på den, og fikk tilsendt ny. De ville ikke ha den "gamle" i retur. Ei uke etter at vi fikk den nye så fikk vi regning på den[8|] Mannen ringa og spurte hva i alledager det var som hadde skjedd. Da hadde de registrert det som kjøp av ny tuner[>:]

De er sinnsykt behjelpelige på telefonen, men når alt kommer til alt har de ikke fikset en dritt.

Det er bare å stå på. Med oss så ordna alt seg til slutt[:)]

Back
Topp