Irritert på Stoff og Stil!

*Angels*

Glad i forumet
Jadda, nå skulle jeg klippe klart snøgglene jeg har fått på bestilling, og oppdager at 2 av tekstilene jeg har bestilt fra dem er på 90cm og ikke 1meter. [:@][:'(][:-]
Har sendt inn klage til dem nå.

Jeg får jo til å lage Snøggel, men de blir jo bittelitt kortere enn det kundene ønsket da.
Men UANSETT så har jeg betalt for 1 meter og ikke 90cm med tekstiler.
De burde da klare å klippe 1 meter eller 101cm for den saks skyld.

[:@][:@][:'(]

Utrolig irriterende.

DET er dårlig av dem det! Kunne skjønt det hvis et av stoffene var klippet feil, men 2 stk. da?!?![:@][:@] Føler med deg! Sånn skal det jo ikke være!

Leverte akkurat inn bestilling hos dem nå, håper jeg får så mye som jeg har bestilt!

Håper du får oppreisning fra dem[:)]

gu kor trasig...
klag i vei azz...[:@]

Har opplevd det samme, men jeg var i butikken da, og jeg fikk nytt stoff gratis da. Skulle bare mangle!

Så irriterende!!! Hadde klagd på flekken!

Her fant jeg ut etter flere mnd, at de har tatt fra begynnelsen av en rull (Så at de gjorde det), og tapen har satt igjen striper av klister på stoffet, så kan ikke sy noe stort av det, må bare bruke mellompartiene[:@]

Nå er jeg spent på hva dem sier.
Har ihvertfall klaget.

Fikk beskjed om å sende de inn og så skulle dem sende nytt.
Men det har jeg egentlig ikke tid til siden dette er tekstiler til bestillings-snøggler som skal være ferdig til helga. [:@][:'(]

ORIGINAL: *Pisces*

Men det har jeg egentlig ikke tid til siden dette er tekstiler til bestillings-snøggler som skal være ferdig til helga. [:@][:'(]

Litt dårlig det da...hadde de vært noe til karer så hadde de sendt den en meter nytt stoff, og ikke tenkt mer på det[:'(]

Altfor dårlig, du får si at du allerede har begynt å lage noe med dem og at du skal ha penger tilbake eller EN meter med stoff!

Fy fader så sinna jeg hadde vært!

Så dårlig service da! Ikke du som skal lide for deres feil!!

De er ikke blitt 90 cm etter vasking da?

På de fleste stoffer står det oppgitt at de vil krympe 5-10% i første vask.

(Ville bare tipse deg altså, men du må bare klage hvis dette ikke er tilfelle i din sak.[:)])

Når det er sagt har jeg opplevd samme problem fra en annen nettbutikk, da var stoffet 82 cm etter vask (skulle vært en meter), men da jeg sa fra fikk jeg tilbake hele kostnaden for stoffet selv om jeg fikk beholde det, så da ble jeg glad igjen. [;)]

Viktig å klage litt innimellom, kommer ofte bra ting ut av det. [:D]

Ja, svarte med en ganske sinna mail kan dere si, så får jeg se om jeg får noe svar. Om jeg ikke hører noe innen 1 time før telefonen deres stenger ringer jeg til dem......
DÅRLIG syntes jeg dette er! [:@][:@][:@][:@][:'(]

Så ikke dette innlegget før nå. Det synes jeg var rart. Må jo koste de mer å ta inn det andre og sende nytt enn å bare gi deg pengene tilbake eller rabatt iallefall? [8|]

ORIGINAL: Mavir

Så ikke dette innlegget før nå. Det synes jeg var rart. Må jo koste de mer å ta inn det andre og sende nytt enn å bare gi deg pengene tilbake eller rabatt iallefall? [8|]

Ja, var det jeg også tenkte... Rare folk altså!

Det var ikke snakk om at jeg fikk noe penger tilbake eller nytt stoff hvis jeg ikke sendte inn det jeg fikk feil (selv om det faktisk er dyrere for dem at jeg sender det inn).

DRITT!!!!!!!!
Jeg svarte at jeg IKKE hadde tid til å vente på at de jeg sendte inn skulle komme fram og at de skulle sende nytt, så de fikk fint ordne noe kompensasjon ihvertfall.

INGEN hjelp å få hos Stoff og Stil!
jeg MÅTTE returnere tekstilene, for så å enten få nytt eller pengene tilbake..
Jeg er [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] ())//(%&¤/&&()=?

Du kan jo sende dem en link med denne tråden og si at den aldri kommer til å forsvinne hvis ikke de gir deg pengene tilbake?

Fy fader for en løen service!!!

I tillegg så må det jo ha blitt gjort med overlegg, man måler da ikke 10 cm feil, på to ting?

Jeg har snakket med kunden min og hun syntes det var OK at posen ble litt mindre. hun hadde ikke lyst å vente så lenge. Så jeg har klippet og gjort klart til sying.

MEN!!! jeg kommer IKKE til å handle på Stoff og Stil med mindre de har noe som jeg IKKE får fatt i andre steder, eller at det er mye billigere der.. Nei nå er jeg FLY FORBANNA!

Back
Topp