Irritert på meg selv...

BflyW

Elsker forumet
Har skrevet i filofaxen min: JM kl 11.30
Hm... jordmor ringte meg for en stund siden: 10.30 var det visst....

Jeg får komme kl 13.30 i stede da - men jeg blir så irritert. Jeg tåler rett og slett ikke å gjøre sånne feil, for jeg synes det er så flaut!

Fort gjort, men skjønner du blir irritert på deg selv og flau. Det hadde jeg blitt også. Men så fint at jm hadde mulighet til å ta deg inn senere i dag da. Det hadde ikke min jm hatt for hos henne er det så fullt.

Lykke til med kontrollen [:)]

Det gikk greit - jeg nevte det til jordmor og hun sa at jeg ikke skulle tenke på det - det var ikke noe problem! [:D]

eg har klart å gjere samme feilen en gong før - då med en EKSAMEN!!!

Nei så KJEDELIG!!!!
fikk du tatt den på nytt?

Hm... diplom markedsfører ja....
Skjønner godt at du misstet litt gnisten - man får vel litt annet fokus?

Jeg har i alle fall ikke tenkt til å ta mer skole.
Har cand.mag (kristendom mellomfag, sosiologi og psykologi grunnfag) og tok senere webmaster, systemutvikler og reklameskolen (MI) på attføring for å bli webdesigner. Til sammen 6 1/2 år på skole etter videregående.... ble lei til slutt ja.... (6 1/2 år bare for å ha en studiegjeld på 230.000,- og en inntekt på ca 100.000,- (og det er inkl. trygden)  Suksess - jeg? Hihi....) [:'(]

ORIGINAL: BflyW

Hm... diplom markedsfører ja....
Skjønner godt at du misstet litt gnisten - man får vel litt annet fokus?

Jeg har i alle fall ikke tenkt til å ta mer skole.
Har cand.mag (kristendom mellomfag, sosiologi og psykologi grunnfag) og tok senere webmaster, systemutvikler og reklameskolen (MI) på attføring for å bli webdesigner. Til sammen 6 1/2 år på skole etter videregående.... ble lei til slutt ja.... (6 1/2 år bare for å ha en studiegjeld på 230.000,- og en inntekt på ca 100.000,- (og det er inkl. trygden)  Suksess - jeg? Hihi....) [:'(]

Hvor gikk du på MI? Og når?
Jeg gikk på MI i Oslo 99/00 (grafisk design) og 00/01 (illustratør).

Hvor gikk du på MI? Og når?

Gikk på Reklamseskolen, Bislet, høsten 2003.
Skulle heller ha gått grafisk design... hadde vært mye bedre..... [:)]

Back
Topp