Irritert på mannen

Slenger meg med Elfiol på denne.
Alle vi vet at hormonene kan ta litt vel overhånd og at det skal ingenting til for at vi gravide blir irritert. Noen mer og noen mindre enn andre.
Har man ikke noe bra og si, så trenger man ikke si noe i det hele tatt. Hormonell eller ikke, gravid eller ikke. Det gjelder uansett.
Endelig_vår_tur : ha utblåsning om du vil, skriv ned det du vil :-) dette forumet syns jeg, og sikkert flere med meg, skal kunne være et sted hvor vi alle kan skrive om noe som plager oss eller ha en utblåsning eller ti :-)
Jeg har lest mange forskjellige tråden her på Babyverden og er sjokkert over hvor usaklig og direkte stygg noen kan være mot andre. Alle har rett til sine meninger, men det kan holdes saklig.
La nå ikke denne gruppen bli en slik plass hvor folk ikke kan ha en mening, en utblåsning eller lignende. Det finnes nok av nettroll i denne verden......

Jeg forstår ikke helt den greia, men jeg forstår det med å bli irritert over småting altså! Andre trenger jo egentlig ikke forstå grunnen, bare vise medfølelse. Jeg blir f.eks skikkelig irritert når samboeren har rydde hele kjøkkenet og vasket opp så jeg slipper det, men så har han hengt oppvaskkosten opp feil vei..:arghh::p

For å si det slik, jeg (og kanskje flere her inne) har vel utallige ganger blitt irriterte på våre ektemenn/samboere for betydelig mindre bagateller enn det trådstarter nevner. Og særlig som gravide hormon-vesener ;)
Enig :)

Jeg blir irritert på meg selv for jeg blir irritert over at jeg ikke har noen å bli irritert over :p så all irritasjon går ut over meg selv :p er mye som skjer i kroppen og hodet under en graviditet, så er godt i blant å klikke litt... bare at man tar seg sammen og unnskylder seg om(!!) man har vært urimelig..

Jeg hadde vært sjeleglad om jeg hadde hatt en som bryr seg nok til å legge ut et innlegg, men hadde nok blitt irritert jeg også om han brøt en avtale

Jeg blir irritert av at sambo går over gulvet noen ganger,så ja man kan reagere litt irrasjonelt noen ganger i disse gravid-tider:)

Kjære vene! Han mener jo bare godt og jeg synes han er superflink som faktisk engasjerer seg såpass at han vil dele nyheten.
Synes kanskje det er litt sært å ikke tagge mannen i innlegget? Da kommer det jo på begges side. Dere skal jo tross alt ha barn sammen ;)

Min kommentar var i hvert fall ikke ment stygt. Men du er absolutt ikke den eneste som irriterer deg over enkelte ting mannen gjør, jeg faller under den kategorien der jeg også :laughing002
Jeg ville kanskje avsluttet innlegget med at det er mer bak, og at dette bare var nok til å tippe begeret som allerede var fullt :)
Og så klart trenger du ikke si hva det er her ;) Det er jo mellom din mann og deg!

det fine med å være on the edge når man er gravid er at man kan le av det etterpå. tipper dette temaet her blir noe man kan flire litt av - eller - jeg håper det for deres del ;)

Hvis det er flere årsaker, men som du ikke ønsker dele, blir det jo også litt vanskelig for folk å svare "korrekt" ut i fra hva du egentlig tenker/føler. Man svarer ut i fra det man faktisk får av informasjon (hvis man ikke kjenner folk godt).

Når det er sagt; joda, klart vi kjenner på urasjonell følelser og vanskelige, nye reaksjoner. Sikkert ingen fare i lengden!

Kan ikke si noe annet at dere er utrolige heldige som har deres menn/samboer hjemme <3 :) Uansett hvor irritert og hvor mye utblåsninger dere kan få så heller prøv å vær glad for at han faktisk er tilstede :)
Min mann har vært borte siden september nå , fikk kunn 5 dager med han i julen, og ser han sikkert ikke før til påske.

Kan ikke si noe annet at dere er utrolige heldige som har deres menn/samboer hjemme <3 :) Uansett hvor irritert og hvor mye utblåsninger dere kan få så heller prøv å vær glad for at han faktisk er tilstede :)
Min mann har vært borte siden september nå , fikk kunn 5 dager med han i julen, og ser han sikkert ikke før til påske.

Shit, hvor er han? :O

Irritasjonen på mannen din er nok ekte og oppriktig hos deg, men heldigvis blåser dette over snart :) Det viktigste er jo at "katta er ute av sekken" :)

Er heldigvis ikke langsint. Så det gikk fort over.

Back
Topp