Irritert på bf *lang*

*mumfie*

Elsker forumet
Altså jeg skal ikke klage mye på han, han har alltid vært flink å stilt opp, og er veldig flink.... Men han har funnet seg en kjerring, som gjør alt for å ødelegge [:'(]

Barna er hos meg denne uken, og jeg spurde bf om han hadde mulighet til å hjelpe meg på 17mai, siden min kjære er offshore.

Men nei, det kunne han ikke, for han sku på byen.. Greit det, men da reiste jeg ut til mine foreldre og feiret der, for da fikk jeg hjelp ( og takk gud for det, 3 barn under 7år er ikke bare bare i tog [8D] )

Så ringer han idet toget skal gå der som han bor, og spør hvorfor i H... jeg ikke var der med barna... så bare legger han på. Sende han mld igår kveld om at eldste ville snakke med han, men nei han ville ikke, siden de ikke hadde feira 17mai inne hos han [:'(] Og han har enda ikke ringt.... Syns dt er så¨råttent gjort, han har og bestilt seg ferie i 4 uker i sommer, i sine ferieuker med barna, bare tror der er ok...

Hu nye damen har sakt hun ikke er inetresert bleie barn sier han, jaja, synd for hun at han har 2da.. Gaad, er bare så masse små ting som gjør meg irritert..

har du rett på en ny mekling?
 
skikkelig irriterende ja!! [:'(]
kjenner til det der med mannfolk når de plutselig blir tøffelhelt [8D]

du har jo rett på inntil 7 meklingstimer, så tror vel det.
 
Hoi... At man i det hele tatt kan bli sammen med en mann med 3 barn og si noe slikt sier jo sitt[8D] Men at han skal la det bestemme er jo og en sak for seg[&:] Aiaiai... nå har det seg slik at uansett så er han først og fremst far så får han ta sine personlige ting når han har oppfylt den biten!!![;)][:D]

Pleier dere være der han var da?? Hvorfor forventet han det når han i første omgang sa nei da??
 
Og ja, det er bare å bestille mekling![;)]
 
ORIGINAL: Delia

Hoi... At man i det hele tatt kan bli sammen med en mann med 3 barn og si noe slikt sier jo sitt[8D] Men at han skal la det bestemme er jo og en sak for seg[&:] Aiaiai... nå har det seg slik at uansett så er han først og fremst far så får han ta sine personlige ting når han har oppfylt den biten!!![;)][:D]

Pleier dere være der han var da?? Hvorfor forventet han det når han i første omgang sa nei da??


jeg bor i samme bygd som når vi var sammen, og det fordi barna og han skal ha et tett forhold, mens jeg selv har lyst å flytte da jeg har ingenting her.

Hun damen han er blitt sammen med har alltid vært ute etter han, på de 10 årene vi var sammen, var hun ute etter han flere ganger.... så hun er sikkert sur for at sjangsen med barn med han er utelukket [8D] Uff, nei den var stygg...

Men har vært mye tull med samværet i det siste, og det liker jeg ikke, så derfor jeg kunne tenkte meg ny mekling
 
Back
Topp