Irritert over svigermor..

Tvillingmum

Betatt av forumet
Når vi hadde fått tvillingene sa hun at det holdt med to barn. Da måtte jeg bare svare at heldigvis er det vi som styrer det.
Nå venter vi tredjemann og nå håper hun at det ikke kommer flere. Måtte bare svare at ingenting er sikkert og vi er enda unge, så vi har mange år igjen før vi trenger å bestemme oss for det.
(Jeg er åpen for å få fire barn, har ikke sagt det til henne siden jeg vet hva hun mener). Hun har selv to barn og syns vel det er det perfekte.

Hun må gjerne mene det, men da for hun holde det for seg selv. Syns hun legger seg borti ting hun ikke har noe med. ARRG [&:][:@][:'(]

Skulle ønske jeg hadde en svigermor som jeg bare digget og virkelig likte kjempegodt....Men de vokser visst ikke på trær har jeg skjønt.

huff, ikke noe gøy når de legger seg borti alt. og virkelig ikke legger noe i mellom om de mener ting og tang.

jeg er å åpen for 4 barn.
mamma har 4 og sigermor og de har 4.
så det problemer har heldigvis ikke jeg.

men ho lurte fælt på om jeg kunnevelge kjønn på ungene mine selv, siden jeg sendte navn på vår datter og kommende sønn, pluss navn på en jente til. hehe. men d var jo mer for morro/nyskjerrig.
så vi har heldigvis ett supert forhold.

jeg har heller større problemer med pappa, de vokser heller ikke på trær.
skal sies at han har vært super hele livet mitt.
men nå når han begynner å bli "gammel" blir han bare værre og værre.

har følt helt siden fødselen av datteren våres at han har ment meg og spessiallt mannen ikke klarer sette grenger eller være foreldre (høres mer ille ut enn d er når jeg skriver d her men). og i sommer full i hormoner sprakk det virkelig for meg. huff.

hvorfor skal folk legge seg opp ialt? sigermødre, fedre, søsken. alle vil jo være bedrevitende uten å egentlig vite bedre.

Helt enig med deg! Er ikke hennes sak hvor mange barn dere vil ha! Og man skulle jo tro hun var glad for å få mange barnebarn. Skjønner godt frustrasjonen din!

ORIGINAL: Stina S

Og man skulle jo tro hun var glad for å få mange barnebarn. Skjønner godt frustrasjonen din!

Hvis det skulle komme en nummer fire så vil jeg ikke føle at den er veldig velkommen hos henne nei. Og hun var forresten den siste som fikk vite det av familien at nr tre var på vei. Jeg skulle ikke være den som sa det nei, så den biten fikk mannen ta seg av. Jeg sa det gladelig til de jeg visste ville bli glade over nyheten..

uffa da... får ei hurpe.. (e vel lov å si de) dårli gjort av ho da.. hadde blitt kjempe lei me om svigermora mi hadde sagt nåkke sånt.. hadde sikkert blitt så irritert å sagt at ho skulle f slippe å ha nåkke me barnebarna å gjøre!!!!!! haddejo ikke ment de da men bare får å testa reaksjonen..

ORIGINAL: Tvillingmum

Hvis det skulle komme en nummer fire så vil jeg ikke føle at den er veldig velkommen hos henne nei. Og hun var forresten den siste som fikk vite det av familien at nr tre var på vei. Jeg skulle ikke være den som sa det nei, så den biten fikk mannen ta seg av. Jeg sa det gladelig til de jeg visste ville bli glade over nyheten..

Forstår ikke hva som er problemet hennes... Hvert eneste lite barn er et mirakel, og like velkommen her i verden. Hehe, tror jeg hadde gjort akkurat det samme selv [;)].

Enig med de andre her! Det er virkelig ikke svigermors sak hvor mange barn dere får!

Hun burde bli glad for hvert eneste barnebarn hun får. Hva hun mener om det ene eller andre er så sannelig helt ubetydelig. 

føler med deg! har selv en svigermor (rettere sagt svigermonster) som ligner moren til Ray Barone i Alle elsker Raymond. hun tar faktisk steget videre. trist å ikke ha et godt forhold til svigermor.

d der var som å høre min mor etter jeg fikk min tredje..fikk beskjed at d fikk holde m 3 friske barn..hu fikk høre da at d var opp til oss selv og IKKE henne..jeg er alene hele uka så vet hu mente derfor, men likevel så er d jo opp til oss..hu har kommet over sjokket nå da på at nr 4 er på vei så nå er hu bare glad..ble ekstra stas da jeg vil kalle jenta opp etter jenta som hu selv mistet da hu var nesten 2år..

Skjønner at du blir irritert over svigermor ja.. Hun skal bare være glad hun at hun er så heldig å får så mange herlige barnebarn!! [:)]

Hvis d er noe trøst så er du ikke alene om å ha svigermonster.. Har drevet å lett etter herlige og koselige svigermødre, men som du selv skriver. De vokser dessverre ikke på trær [8D]

ja, svigermødre tror de kan svaret på alt. det kan være plagsomt til tider. Min svigermor er veldig koselig og snill, men hun kan gå meg på nervene av og til. Litt for mye meninger som jeg selv mener er opp til meg og min kjære. har prøvd å si i fra til henne, men er litt vanskelig siden hun hører bare det hun vil høre :P håper hun roer seg etterhvert, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør ! =)

Har så utrolig mye å si !!! Men jeg tror det holder med : FY POKKER !!!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Herregud så utrolig irriterende! Hvorfor tror enkelte at de har rett til å bestemme noe sånt?? Min "svigermor" og "svigerfar" ringer samboeren min hver eneste dag for å finne ut om jeg jobber.. Jeg har halv stilling, men tar ekstravakter. Og hun presser han altså sånn at han blir helt stresset. Da går det igjen utover meg med mas og kjefting hver gang jeg har en dag fri. Hun har til og med vært på utkikk etter ekstrajobb til meg, selv om jeg sier jeg vil styre det selv..

Back
Topp