irritert bebis..

Topprisen

Gift med forumet
De to siste kveldene har Lucas vært skikkelig irritert og suttrete.. Prøver å gi han mat, men da spiser han litt og suttrer, spiser og suttrer.. griner intenst noen ganger og andre ganger er det bare furteleppa som kommer.. han ser trøtt ut, han sovner lett hvis han finner roen. Det er jo så vanskelig å skjønne seg på disse små, er han overtrøtt? er det tenner? [8|][8|][8|] *TENKE TENKE* (!!)

Andre som har det samme "problemet"?

hvor mye sover han på dagtid? Sikkler han mye eller putter fingrene in munden? Magevondt kanskje?

Bæsjer han regelmessig? Hvis ikke kan det være uro i magen....ellers ville jeg trodd han kansje var overtrøtt.....mange barn gråter når dem blir trøtte og ikke finner ro.....

Tenner? Hm...kan klø og irritere leeeeenge før tennene viser seg, men at det er så vondt at han griner skikkelig tror jeg ikke det er....i så tilfelle- kjøp dentinox på apoteket. Bedøvelse til gomene[;)] Kan jo være verdt forsøket[;)]

ORIGINAL: addi

hvor mye sover han på dagtid? Sikkler han mye eller putter fingrene in munden? Magevondt kanskje?

Litt opp og ned hvor mye han sover, men varierer vel mellom 3-7 timer[&:] Han putter hendene mye i munn og ja, han kan jo ha mageknip[8|] Mange muligheter[8D]

ORIGINAL: Snickers

Bæsjer han regelmessig? Hvis ikke kan det være uro i magen....ellers ville jeg trodd han kansje var overtrøtt.....mange barn gråter når dem blir trøtte og ikke finner ro.....

Tenner? Hm...kan klø og irritere leeeeenge før tennene viser seg, men at det er så vondt at han griner skikkelig tror jeg ikke det er....i så tilfelle- kjøp dentinox på apoteket. Bedøvelse til gomene[;)] Kan jo være verdt forsøket[;)]

Nei, han bæsjer ikke regelmessig.. Han får kun flaske så sliter litt med å finne riktig mengde malt for at han skal bæsje hver dag[&:]

har du prøvd fenikel te? Den virker beroligende og hjelper i tillegg mot mageknip

Min lille er VELDIG sutrete for tiden. Skal spise på hendene sine hele tiden...Tar puppen, men ikke lenge om gangen. Flasken bruker han bare til å tygge på... Blir så sliten. Lurer på om det er tenner, men han er jo bare 7 uker!!! Har vondt pga luft og... hver gang han prumper skriker han! Så vet hvordan du har det! hjelp!!!

har du prøvd fenikel te? Den virker beroligende og hjelper i tillegg mot mageknip

Nei, det har jeg ikke prøvd.. Hvor mye skal han ha av det?

Min lille bebis også...
han har alltid vært så rolig og stille og glad. Han er masse masse glad nå også, men hver gang jeg legger han ned så griner han. får aldri gjort noe i huset,fordi han vil bli holdt hele tiden. og han sover nesten ikke på dagtid.. tror derfor at han er overtrøtt, men får han ikke til å sove. Han sover kun om natta,på trilletur eller i bilen.har han i bæresele for at ha skal få litt ro til å sove,og at jeg skal få gjort noe. Han er blid og god når jeg holder han, så tror ikke han plages med noe annet enn at han vil ha oppmerksomhet...

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

De to siste kveldene har Lucas vært skikkelig irritert og suttrete.. Prøver å gi han mat, men da spiser han litt og suttrer, spiser og suttrer.. griner intenst noen ganger og andre ganger er det bare furteleppa som kommer.. han ser trøtt ut, han sovner lett hvis han finner roen. Det er jo så vanskelig å skjønne seg på disse små, er han overtrøtt? er det tenner? [8|][8|][8|] *TENKE TENKE* (!!)

slik har min gutt vært i flere uker nå.. er så slitsomt å mate han når jeg vet at etter mat kommer det sutring og grining (trenger heller ikke bare være ved mating) [:(][:(]

hey[:D]
det med mage smerter kan jo være pga mme'en og malten ikke funker..
sønnen min brukte nan og jeg ga han malt i den men det hjalp ikke så jeg bytta til hipp og han er fornøyd , han har ingen plager med magen og jeg bruker ikke malt i den heller, avføringen er fin å alt..'

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

Nei, det har jeg ikke prøvd.. Hvor mye skal han ha av det?

prøv med ca 50 ml fenikel te. Og hvis det er mageknip som plager lillegull kan det også hjelpe med babymassasje

Back
Topp