Irritert baby

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Fjerde kvelden med klaging/sutring/gråting. Har ikke bæsja siden forrige helg. Vet det er vanlig når de får morsmelk, men han er jo så plaget!!! Noen tips? Prøvd termometer, te, massasje, bad... Malt prøvde jeg forrige gang, men det hjalp ikke (da bæsja han etter 4 dager). Det er jo ikke akkurat forstoppelse heller det som kommer ut. Det sitter liksom bare fast? og den lukten... gosh :rolleyes:

Kjenner til den... Kommer nok snart.. Prøvd å smurt krem i rumpa og latt ligge litt uten bleie?

Fjerde kvelden med klaging/sutring/gråting. Har ikke bæsja siden forrige helg. Vet det er vanlig når de får morsmelk, men han er jo så plaget!!! Noen tips? Prøvd termometer, te, massasje, bad... Malt prøvde jeg forrige gang, men det hjalp ikke (da bæsja han etter 4 dager). Det er jo ikke akkurat forstoppelse heller det som kommer ut. Det sitter liksom bare fast? og den lukten... gosh :rolleyes:

Ser en del får effekt av å sette ungen i vippestol...Hun bæsja her sist hun satt i den i alle fall..

Samme styrer vi med. Tok 9 dager sist. 2 dager med irritert baby før det endelig kom. Kom med termometer denne gangen men ikke alltid det hjelper heller! Her finner ikke jeg noe triks, kommer når det kommer

Vår gutt har å plagdes vældi. Noen gang hjelpe d me termometeret, noen ganga koke vi vann å har litt malt å gir han på flaske, å andre ganga hjelpe d å ha han naken på stelleborde å masere magen å ta fotan hannes opp mot magen... Men d e væl normalt at dæm plages litt, desverre :( håpe d blir bedre for gutten din :)

Funker ikke det heller. Hjelper mot mageknip, men får det ikke ut liksom :rolleyes:

Kjedelig at det skal være sånn da.
Jeg som hadde så lyst å fullamme(men ikke fikk det til i det hele tatt) ser nå at det ikke er barebare det heller. Plusser og minuser med alt.

Håper lille får fart på magen snart.

Nei, det er ikke alltid bare bare det her heller :) Forrige uke var jeg på venninnekveld, og måtte til slutt gå hjem etter 2 timer fordi han ville plutselig ikke ha flaske og ble hysterisk hvis pappaen prøvde. Har drukket av flaske før når jeg har vært på homeparty, hos frisør, i begravelse.. uten problem :rolleyes: Kan være slitsomt når de er så avhengige av oss, men koser meg med ammingen også. Da er han liksom..min :D :p

Nei, det er ikke alltid bare bare det her heller :) Forrige uke var jeg på venninnekveld, og måtte til slutt gå hjem etter 2 timer fordi han ville plutselig ikke ha flaske og ble hysterisk hvis pappaen prøvde. Har drukket av flaske før når jeg har vært på homeparty, hos frisør, i begravelse.. uten problem :rolleyes: Kan være slitsomt når de er så avhengige av oss, men koser meg med ammingen også. Da er han liksom..min :D :p

Har også måttet dra hjem litt tidligere enn planlagt, hun gråter som regel om jeg ute av leiligheten.. Jeg kan fint være ute av syne, dusje etc. Men akkurat som hun merker at jeg ikke er i leiligheten. Stakkars pappaen har bysset og båret og gjort alt han har kunnet.

Hvordan er magen til lille, fortsatt ikke kommet ut noe?

Har også måttet dra hjem litt tidligere enn planlagt, hun gråter som regel om jeg ute av leiligheten.. Jeg kan fint være ute av syne, dusje etc. Men akkurat som hun merker at jeg ikke er i leiligheten. Stakkars pappaen har bysset og båret og gjort alt han har kunnet.

Hvordan er magen til lille, fortsatt ikke kommet ut noe?
Bare promping :(

Hva med å sykle med beina til mini?

Back
Topp