Irriterende

Christ

Glad i forumet
Sendte pm på noe jeg ville kjøpe forrige uke.. Fått svar? Neeeida... Og jeg har sett at personen er på ofte.

Gikk liksågreit å handla det et annet sted, men faan så irriterende.

Grrr[:@][:@]

Det var sånn at jeg hadde tenkt å handle en del av henne, så hu hadde tjent en del.

ORIGINAL: Mamasan

men er det ikke lov å la være å selge til folk da? jeg mener, jeg skjønner at folk her inne irriterer seg over avbrutte handler, ubetalte varer osv, men det må da være fullt lovlig å ikke ta i mot bestillinger el.l? er tross alt ikke et salgsforum...

Når du legger det til salg under markedsplassen så vil du jo selge...

Er det meg????

ORIGINAL: Regan

Er det meg????

Nei[:)] Du har vel ikke fått pm av meg....[;)]

ORIGINAL: Christ

ORIGINAL: Regan

Er det meg????

Nei[:)] Du har vel ikke fått pm av meg....[;)]

[;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]

men er det ikke lov å la være å selge til folk da? jeg mener, jeg skjønner at folk her inne irriterer seg over avbrutte handler, ubetalte varer osv, men det må da være fullt lovlig å ikke ta i mot bestillinger el.l? er tross alt ikke et salgsforum...

Når du legger det til salg under markedsplassen så vil du jo selge...

men hvis varen er solgt? brukeren bortreist? pm'boksen full?
ser bare ikke heelt problemet, du sier jo selv at du har fått kjøpt det et annet sted...

Føler du deg truffet? Ikke at det gjelder deg, men virker sånn..

Har hendt ofte at jeg har fått pm,men ser den ikke før leeenge etter[&:] Jeg har da ikke fått opp meld om jeg har fått pm.så det kan jo ha skjedd og[;)]

ORIGINAL: tipp

Har hendt ofte at jeg har fått pm,men ser den ikke før leeenge etter[&:] Jeg har da ikke fått opp meld om jeg har fått pm.så det kan jo ha skjedd og[;)]

Det er sant[:)]

Sendte pm på noe jeg ville kjøpe forrige uke.. Fått svar? Neeeida... Og jeg har sett at personen er på ofte.

Gikk liksågreit å handla det et annet sted, men faan så irriterende.

Litt på siden: sett som i skrevet innlegg, eller sett at det står pålogget? Hehe, for på min feks så står det ofte pålogget uten at jeg er hjemme engang... Har sett det hvis jeg har vært ute og sett fra en annen pc, på jobb eller lignende.. Og jeg forstår ikke hvorfor? Og i tillegg ser jeg at personer som står som ikke pålogget skriver innlegg- åssen er det mulig? Logger de av og på sinnsykt kjapt, eller er det mulig å sette status som ikke pålogget?

Sorry avsporingen, men tenkte at personen kanskje ikke er pålogget? (Eller at det er mannen som er inne på nettsiden? Her kommer jeg automatisk inn sompålogget hvis jeg åpner siden)

Back
Topp