Irriterende

*3smågull*

Glad i forumet
At HM ikke selger bodyer over str 86!!! Akkurat som om de slutter med det når barna har fylt 1 år.... Nei og nei altså....

Det finnes vel andre som selger det? Cubus har opp til tre år tror jeg..

Bendik er 1,5 år, og vi bruker ikke body på han hele tiden lenger.

Exit har også opp til 3 år tror jeg...

Jo da det finns andre og, men er så vant til HM... knurr....
Kjøpte en på Cucnus i går hvor de stod: Mad about DAD

det er veldig irriterende[&o] spesielt for oss som har store barn, min har brukt 86 i over en måned, og det er ikke alt i den str som passer lenger, og str 92 er det mye vanskeligere å finne bodyer og hele pysjer i[>:]

Enig,sønnen min blir 3 år i mai,og kall meg gjerne overbeskyttende,men jeg vil IKKE at han skal bli mellombar.Så body har han hver dag i barnehagen. Janus og cubus har større str, samt at mormora bruker å kjøpe tom & trine sine fra sparkjøp(ull) ho sendte seinest i går 3 stk i str 110.Er faktisk veldig ok kvalitet på disse også,sammenlignet med janus sine.

Reflex har også en del bodyer i store størrelser og de har også hele pysjer opp til 104 i hvert fall..
Janus har, Cubus har og Nøstebarn har.

Babyshop har store størrelser. Man får 3 bodyer til 100 kr. Handler der nesten hver mnd. Bodyene er også mye mykere en HM sine synes jeg..

ORIGINAL: barn2

Babyshop har store størrelser. Man får 3 bodyer til 100 kr. Handler der nesten hver mnd. Bodyene er også mye mykere en HM sine synes jeg..

Babyshop og Reflex har de samme varene. Babyshop er samarbeidsbutikk til Reflex.

Jeg er ikke alltid like fornøyd med det jeg kjøper der, syns de blir fort stygge og uformelige, men det er nå en gang sånn at bodyen gjerne er under noe annet tøy, så da er det liksom ikke fullt så farlig.. [8D]

Back
Topp