Irriterende

mrria

August 2012 <3 August 2014 <3
At jeg driver og lagrer bilder herfra ;) Det er ikke med vilje, men når jeg har sett på et bilde og skal trykke tilbake, så står det "save" der jeg føler jeg skal trykke meg tilbake! Andre som sliter med det samme?

Haha, nei, ikke noe jeg sliter med :p

Haha, kanskje litt voldsomt å si at jeg sliter med det ;) Men det skjer i alle fall støtt og stadig! Hver gang jeg ser på et bilde fra iPaden eller telefonen :p

Derfor er data best! :D

Nettopp! Nå må jeg lade brettet her, 2% igjen :o

Merker jeg er fornøyd med å ikke ha nett-tilgang på mobil. Data og internett tar nok tid uansett om jeg ikke skal være enda mer tilgjengelig.

her sniker eg meg innpå mobilen når eldste eter, ser film eller putler 5 min for seg sjøl :) synes eg er flink til å kombinere det :)

Bruker å snike meg til å sjekke face når jeg og mannen ser film, det liker han ikke :p

Haha, da får jeg også kjeft. Mest fordi jeg maser hver gang han begynner å trykke når vi skal se noe sammen ;)

Jeg er også god på å kombinere, synes jeg ;) Når Nora sover eller ligger og inspiserer parketten feks ;)

Ja, som akkurat no ligger nikolai og slår på ein leike :) han har nettopp hatt eit langvarig latter anfall der han blei "rista" og "kasta" opp i lufta :) det er gøy :)

Ja :) Elsker når de ler :D

Bahasa habba habba ! :) Tjohei!

Ja, eg har ikkje så mykje spennande å skrive eg heller. Lurer på om eg slo av parent uniten, eller om den står og piper nede no... Men orker ikkje å sjekke :p

Nora våknet fra lurer sin i går fordi jeg hadde glemt parent uniten der, og så begynte den å pipe da den plutselig hadde lite batteri.. :p

Back
Topp