Irriterende

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Når jeg har tenkt å legge meg og plutselig merker at jeg er skrubbsulten,nesten kvalm. Sånn har det vært de 2 siste dagene. Våkner sulten og kvalm og så går det ikke lang tid syns jeg før jeg plutselig er skrubbsulten igjen. Rekker nesten ikke å tenke at jeg burde ta meg noe mat,før jeg blir kvalm.

Sånn er det AKKURAT her å. Har vært så flink i fler mnd nå og ikke spise så sent og ikke rett før jeg skal legge meg. Og NÅ skal jeg begynne å være sinnsykt sulten på kvelden. Spiste to brødskiver for 15min siden, og er enda sulten. Dette hjelper ikke å holde vekta iallfall :P

Har ikke gått opp stort så foreløpig kjenner jeg at jeg driter i vekta :p
Orker ikke være skrubbsulten og kvalm når jeg skal sove hvertfall. Akkurat nå er jeg veldig glad jeg hadde en ernæringsdrikk fra apoteket stående i kjøleskapet. Ble kanskje i overkant av hva jeg trengte, men, bånnski med en sånn en så fikk jeg fyllt opp med hele 300 kalorier. Da skal jeg vel ikke sulte i løpet av natta? ;)

Hehe.....¨være sulten slik når man skal legge seg, da kan man jo egentlig bare hoppe å drite i å prøve å sove. Energidrikker fra Apoteket funker det å. Nei, tror ikke du skal sulte så veldig da :)

Hehe.....¨være sulten slik når man skal legge seg, da kan man jo egentlig bare hoppe å drite i å prøve å sove. Energidrikker fra Apoteket funker det å. Nei, tror ikke du skal sulte så veldig da :)
Energidrikk? Hmm..
Vet hvertfall at disse ernæringsdrikkene metter. Nå skal jeg være flink å legge meg.
Hvis jeg bare kan slutte å engasjere meg så voldsomt på generelt forumet,sukk..

Energidrikk? Hmm..
Vet hvertfall at disse ernæringsdrikkene metter. Nå skal jeg være flink å legge meg.
Hvis jeg bare kan slutte å engasjere meg så voldsomt på generelt forumet,sukk..
HAHAHAHAHA....snakker om å være helt blåst a :P Jeg mente jo selvfølgelig erneringsdrikkene da. Skulle ha lagt meg for lengst skjønner jeg :P

Back
Topp