Tar av meg hatten for alle som klarer å gå ned i vekt,det må jeg virkelig si.[:)] Er mye snakk om det i aviser,blader,osv. Alle disse slankekurene,folk som advarer om masse rart,leger som er bekymret,osv.
Har selv aldri slitt med overvekt.. Heller det motsatte!
Hvorfor kan de aldri "hjelpe" oss? Aldri sett eller hørt noe jeg iallfall..
Blir så lei av folk som sier at jeg må få lagt på meg.. "Så tynn du er,du må spise,bla,bla,bla"! Jeg gjør ikke annet enn å spise,jo! Dytter i meg mat flere ganger om dagen,både sunt og usunt. Kan spise så mye jeg bare orker,men legger ikke på meg et gram! Kan være en fordel det også til tider,men ikke når jeg aldri finner bukser som passer! Er et slit hver gang.. Detter av meg jo! Hart hørt av gutta opp igjennom og slikt at jeg har så fin kropp,men neeei.. Skulle gjerne hatt noen kilo mer,ja!
Bare meg som sliter med det her eller?[8|]
Har selv aldri slitt med overvekt.. Heller det motsatte!
Hvorfor kan de aldri "hjelpe" oss? Aldri sett eller hørt noe jeg iallfall..
Blir så lei av folk som sier at jeg må få lagt på meg.. "Så tynn du er,du må spise,bla,bla,bla"! Jeg gjør ikke annet enn å spise,jo! Dytter i meg mat flere ganger om dagen,både sunt og usunt. Kan spise så mye jeg bare orker,men legger ikke på meg et gram! Kan være en fordel det også til tider,men ikke når jeg aldri finner bukser som passer! Er et slit hver gang.. Detter av meg jo! Hart hørt av gutta opp igjennom og slikt at jeg har så fin kropp,men neeei.. Skulle gjerne hatt noen kilo mer,ja!
Bare meg som sliter med det her eller?[8|]