Irriterende!

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Når skal det bli orden på dette med å få lese alle innleggene som blir postet? Og ikke minst få se de? 

Og når skal denne liksom mailen min forsvinne fra innboksen?

Hva forårsaker dette, og hvorfor tar det sååå lang tid å få orden på det? 

*En smule oppgitt ja*
 
*Sperminator* skrev:
Når skal det bli orden på dette med å få lese alle innleggene som blir postet? Og ikke minst få se de? 

Og når skal denne liksom mailen min forsvinne fra innboksen?

Hva forårsaker dette, og hvorfor tar det sååå lang tid å få orden på det? 

*En smule oppgitt ja*

1. Det punktet er vi avhengig av de som har laget programvaren for å få løst... så der har vi desverre ikke en dato enda. Vi er like oppgitt som deg, om ikke enda mer...
2. Gå gjennom posten din og se om det ikke ligger en gammel ulest. Vet at det er det andre som har gjort. Om ikke så gi lyd, så skal vi ta en kikk for å se hva som eventuelt er galt med din PM-konto.
3. Vi uvikler flere ting samtidig, ikke bare for forumet. Det betyr at vi ikke kan oppdatere forum-løsninger hele tiden, fordi ting er avhnegig av hverandre. Det vil komme oppdateringer som vil fikse en rekke ting slik som hvite felter, pop-up innskriving og nye smileys. Denne vil være på plass senest mandag 6.6.
 
Takk for svar.

Viste seg å være en gammel mail som lurte seg i innboksen min, takk for tips! Latskapen leve lenge ;)
 
*Sperminator* skrev:
Takk for svar.

Viste seg å være en gammel mail som lurte seg i innboksen min, takk for tips! Latskapen leve lenge ;)

Bare hyggelig emoticon
 
Back
Topp