Irriterende!!!!

~JollyPop~

Elsker forumet
Har jo slitt litt med overstimuleringen.... og hatt forkjølelse og hoste oppi det hele.. i dag er jeg så vaaaaaaarm, men føler ikke at jeg har feber... har så lite lyst å være syk.. det kan jo ikke være bra for egget som liksom skal klore seg fast...

hvorfor klarer jeg ikke være positiv... hjalp godt med godord fra dere i går forresten. men går rundt med en lei meg følelse... og vet ikke hvorfor...[&o]

egentlog er jo alt bra utenom litt snusk...

dagen klagetråd[;)]

ORIGINAL: GunnElin

ORIGINAL: GunnElin

ORIGINAL: *justme *

Har jo slitt litt med overstimuleringen.... og hatt forkjølelse og hoste oppi det hele.. i dag er jeg så vaaaaaaarm, men føler ikke at jeg har feber... har så lite lyst å være syk.. det kan jo ikke være bra for egget som liksom skal klore seg fast...

hvorfor klarer jeg ikke være positiv... hjalp godt med godord fra dere i går forresten. men går rundt med en lei meg følelse... og vet ikke hvorfor...[&o]

egentlog er jo alt bra utenom litt snusk...

dagen klagetråd[;)]

Det er nok veldig naturlig å føle det slik når man ruger. Men vi må prøve å fokusere positivt [:D]
Vi skal klare det [;)]

jeg slår litt på deg for at du skal tenke positivt, fordi du fikk meg til å tenke positivt [;)]
åsså får du en klem etterpå [;)]

ORIGINAL: Essmeralda

jeg slår litt på deg for at du skal tenke positivt, fordi du fikk meg til å tenke positivt [;)]
åsså får du en klem etterpå [;)]

tusen takk...

fikk meg til å smile...

hatt det bedre i ettermiddag kveld, og litt mer positiv nå... sovet litt i ettermiddag... er sliten om dagene, så deilig å få roe ned litt...

klem klem til alle[:D]

Helt normalt med slike følelser!!! Husker jeg sleit med negative følelser uka før testing!!!![:o][:D]

Back
Topp