irriterende NAV!!

AB

Forumet er livet
Jeg sjekka akkurat kontoen min og ser at jeg har fått lønna mi fra NAV. Jeg er sykemeldt, så derfor kommer de fra NAV..  Forrige måned var det visst noe kluss som skjedde med papirene som Nav skulle ha fra min arbeidsgiver, så da fikk jeg ikke lønn, men jeg skulle få lønna fra forrige mnd sammen med lønna fra denne mnd. Men når jeg så på beløpet nå, så stod der kun 7000kr...[:@] det er jo bare en måneds lønning det... å nå har jeg virkelig brukt for de ekstra pengene, siden jeg ikke fikk noen sist mnd..

Irriterrende altså!

Når man får utbetalt sykepenger, så får man vel utbetalt sin normale lønn? uansett så er det alt for lite i forhold til min vanlige utbetaling for 2 månders arbeid....[&:]

Ja du får normal lønn når du er sykemaldt.
Er ofte feil hos nav, men dette kommer også litt an på arbeidsgiver og hvilken avtaler du har med dem. Snakk med arbeidsgiver og så over helgen ringer du nav når du har harde fakta å slå i bordet med.

[:'(][:'(][:'(]ring med en gang til tirsdag[;)]

ORIGINAL: ToveMora31

[:'(][:'(][:'(]ring med en gang til tirsdag[;)]

ja, jeg må vel det..[:'(] å så jeg som hater å ordne opp i ting.. jeg har angst for å ringe[8|] ja, det er hvertfall omtrent så ille..hehe[8D]

Jeg har heller ikke fått penger denne mnd..Det stod at pengene skulle ut den 18 men jeg har ikke fått så mye som ei krone..Prøvde å ringe igår,men da var det tydligvis steng for ingen tok tlf og heller ingen svarer..[:@]

Så jeg tror jeg skal troppe opp på kontoret til NAV til tirsdag gitt...

ORIGINAL: Tvilling74

Jeg har heller ikke fått penger denne mnd..Det stod at pengene skulle ut den 18 men jeg har ikke fått så mye som ei krone..Prøvde å ringe igår,men da var det tydligvis steng for ingen tok tlf og heller ingen svarer..[:@]

Så jeg tror jeg skal troppe opp på kontoret til NAV til tirsdag gitt...

usj.. utrolig irriterende når de ikke kan få det riktig!! vi trenger jo tross alt disse pengene..
Lykke til når du reiser på NAV! de må jo bare legge seg flate!

Back
Topp