Irriterende maserier...!

Maibarn1618

Betatt av forumet
Noen andre som har irriterende maserier som ikke fører noen sted?... Ikke tar de seg opp og ikke er de regelmessige. De bare kommer å går når de vil og er irriterende .. lei.no!

Noen som føler med meg?

Ja :( og blødninger.. men skjer liksom ikke noe mer. Termin i dag !

Åå, så utrolig frustrerende ;o har du prøvd å få jordmor til å strippe deg? Og mtp blødninger, vil de ikke ha deg inn på føden på sjekk?

Nei. De sa bare at de trodde det var tegningsblødning. Og at jeg skulle vente på økende smerter :p

Jepp, med begge de eldste. Første gang tok det 26 timer fra første rie til hun var ute og andremann 48 timer. Hadde ikke åpning og var ikke moden når jeg kom på sykehuset, men veldig vonde maserier. Håper ikke det blir slik nå..

Håper det tar seg opp hos dere snart ☺

Hvor lenge før fødsel er det vanlig å få maserier? De siste dagene har jeg opplevde smerter i korsryggen som kommer og går, samt litt mensenlignende smerter. Er det maserier? Det er ikke slik at det er sykt vondt, bare litt vondt. Er 37+1. :-)

Hvor lenge før fødsel er det vanlig å få maserier? De siste dagene har jeg opplevde smerter i korsryggen som kommer og går, samt litt mensenlignende smerter. Er det maserier? Det er ikke slik at det er sykt vondt, bare litt vondt. Er 37+1. :-)
Man kan visstnok gå mange uker med masrier :/

Hvor lenge før fødsel er det vanlig å få maserier? De siste dagene har jeg opplevde smerter i korsryggen som kommer og går, samt litt mensenlignende smerter. Er det maserier? Det er ikke slik at det er sykt vondt, bare litt vondt. Er 37+1. :)
Du kan jo høre med jm neste kontroll om hun vil sjekke åpning? Ofte er dessverre slike maserier ikke effektive, bare slitsomme.

Men om du er moden/har åpning så kan di like vel ende opp med å gå langt over termin :banghead:

Vet ikke helt hva masrier er- men fikk tegningsblødning i går ettermiddag, som gir rosa på papiret fremdeles. Murringer med kynnere flere ganger i natt. Dette sammen med blod gjorde at jeg ringte føden. Men de sa slapp av- helt normalt- dette er fint og prosessen er i gang.

Så synd at det ikke er en fast tidsfrist på når de neste stegene skjer!

Mulig det jeg har også kvalifiserer som masrier?

Hadde jevnlig hvert 20 min fra 2140 til 2330 i går. Så la jeg meg, og de kom ikke like ofte lenger. 0230, 0415, 0646, 0730, 0841.

Så ble det mer jamnt igjen nå; 1014 ( veldig vond), 1035, siste.

Mulig det jeg har også kvalifiserer som masrier?

Hadde jevnlig hvert 20 min fra 2140 til 2330 i går. Så la jeg meg, og de kom ikke like ofte lenger. 0230, 0415, 0646, 0730, 0841.

Så ble det mer jamnt igjen nå; 1014 ( veldig vond), 1035, siste.

Hvordan går det nå da?

Sikkert litt dumt spørsmål, men kan rier kjennes i hele magen? Hadde sett for meg at det skulle være mest smerte lengst nede og i korsryggen, men hadde i går en del smerter i/på (vet ikke helt hva det blir) hele magen. Hele magen gjorde liksom vondt. Er det rier, eller bare dårlig mage? :-)

Sikkert litt dumt spørsmål, men kan rier kjennes i hele magen? Hadde sett for meg at det skulle være mest smerte lengst nede og i korsryggen, men hadde i går en del smerter i/på (vet ikke helt hva det blir) hele magen. Hele magen gjorde liksom vondt. Er det rier, eller bare dårlig mage? :)
Hvis du samtidig har sammentrekninger der vondten i magen er, så er det nok rier. Men for meg kjennes det ganske tydelig at det er muskelsmerter og ikke luft - men vet at mange har tatt feil der før!

Edit: kan også være kynnere. Hadde noen sånne i går kveld, hele magen strammet seg og var vond i 40-50 sek

Back
Topp