Irriterende lillebror !!

Mom4Life - Mor og Gravid

Flørter med forumet
Eg har en lillebror som blir 6år i år, og vist det er noe som virkelig irritera meg så er det han ! Største drittungen noen gang, han er så forbanna bortskjemt at eg blir kvalm av han ! (vi har ikke samme mor ) Han er hos oss i dag på besøk og skal sove her til i morgen ! HURRA lissom... Han hadde vært på do og bæsja i dag, og det er jo kjempe flott siden ungen pleier å drite seg ut!! Men, han brukte handkleet som vi tørker hende våre på til å tørka bæsjen med !! Og ikke gidde han beskjed heller! Eg hadde akkurat vasket hendene til min 3år gamle datter og når vi tørket hendene hennes ble dei full av bæsj ! Og når eg spør lillebroren min om han hadde brukt handkleet til å tørke seg i rompa med, sa han bare at det var ikke med vilje !! HALLO HØRT OM DOPAPIR !!! ÆSJA MEG !!!! 

Han hadde IKKE jeg giddi og hatt på besøk ihvertfall, langt mindre på overnatting. Er jo rett og slett disgusting....Hvor ble det av oppdragelsen ??????????????????????????

ORIGINAL: Henriettee

ikkje for og vere frekk,men synest det er litt slemt og kalle lille broren sin for drittunge[8|]
men skjønner at du blir iritert,en 6 åring vet bedre en og bruke handkledet som dopapir!!

var på logga med søstra mi sitt navn...
sorry er meg som skriver

Nei, det blir ikke slemt og kalle den ungen for en dritt unge !
Han får aldri tilsnakk, han får styre på som han vil, engang hadde han hatt bæsj utover senga si og veggen, og forklaringen hans var at det va ekkelt og ha det i trusa! FYSJ !
Eg kan vel ikke akkurat kalle han lillebroren min for eg føler ikke noe tilknyttning til ungen, har ikke hatt noe med han og gjøre før vi flytte ut hit som pappa og dei bur. Men han kunne irritert på seg en gråstein med den utrolig dorlige oppførselen han har.
Oppdragelse har han ikke, moren som han har, har virkelig ikke peiling på sånt! Og pappaen min har vel så og si gitt opp! Stemoren min har klaga sånn på at dei bare krangler hjemme hos dem og at datteren min bare suttrer! Så eg tok meg en tur opp, og endte opp med å ta dem med hjem til meg etter og forklart henne at det er noe som heter disiplin! For å slippe at dem skal bråke, setter hun en 3 og 5 åring foran en nintendo wii maskin hele dagen.. er ikke rart dem gjør opprør hjemme hos min stemor. Eg ble helt sjokka når eg satt der oppe, sånn oppførsel har dem ikke hjemme hos meg vertfall.. Men det kan no og være fordi eg faktisk gidder sette meg ned og leke med dem inni mellom..

sorry meg men eg synest personlig at det er slemt og kalle sin lillebror for dritt unge.men det er min mening,greit at du ikkje er enig.
men det er jo tydleg di som bør oppdra ungen det er noe gale med......

Ja, dei kunne godt gjort ting annerledes med oppdragelsen ja!
Det er helt grett at du mener det, det er jo fælt og si sånn om noen unge lissom.. Men i dag har eg bare fått han helt opp i halsen..
Er jo egentlig synd i han, når foreldra ikke har brydd seg med å lære han betre enn dette.

ORIGINAL: Hen_87

Ja, dei kunne godt gjort ting annerledes med oppdragelsen ja!
Det er helt grett at du mener det, det er jo fælt og si sånn om noen unge lissom.. Men i dag har eg bare fått han helt opp i halsen..
Er jo egentlig synd i han, når foreldra ikke har brydd seg med å lære han betre enn dette.

ja det kommer jo til eit punkt der man får nok!
skjønner virklig frustrasjonen!!!
eg kjenner eg får lyst og riste foreldra litt når eg hører slike ting....
men det er jo bra du kan lære han ka som er rett og galt når han er hos deg!for han trenger jo tydlig noen som kan det!

Usj[:'(] Er man ikke stor nok til å vite at man skal bruke dopapir når man er 6 år?

Det er nok sikkert hans måte å få oppmerksomhet på, siden det tydeligvis mangler hjemme. Kanskje du burde vurdere å kontakte sosionom/barnevern eller noe, så de kan komme på banen og gi litt råd og hjelp? Sikkert ikke noe gøy for gutten heller...[&o]

ORIGINAL: vimsemams

Det er nok sikkert hans måte å få oppmerksomhet på, siden det tydeligvis mangler hjemme. Kanskje du burde vurdere å kontakte sosionom/barnevern eller noe, så de kan komme på banen og gi litt råd og hjelp? Sikkert ikke noe gøy for gutten heller...[&o]

Signerer.. Nå vet jeg ingenting om saken mer enn det som står i denne tråden, men jeg tolker nesten dette som en måte å rope om hjelp på.. Sånn oppførsel er ikke ene og alene en 6-årings feil vertfall, selv om jeg skjønner frustrasjonen din

Jeg er sjokkert!!!!

Det skulle jo ikke være så forbanna vanskelig og oppdra en onge, pappa har no oppdradd meg og lisje søstra mi på 20år til og bli skapelige mennesker.. Så skjønner ikke hvorfor denne gutten skulle være noe problem !! Når eg fortalte stemoren min om hva han hadde gjort her, så sa hun bare "å uffda det kan ikke ha vært noe kjekt for deg"!.. Asso hadde min 3åring gjort noe sånt så hadde eg blitt så frustrert (ikke minst flau) at eg hadde gått og hentet henne hjem.. Gutten skulle hatt hjelp! Eg er så glad min stemor er så gjerrig som hun er at hun vil ikke ha han på sfo til høsten så han skal være her når han ikke er på skolen så kanskje gutten har en sjangse til å bli skikkelig ! eg vett jo at det ikke er hans feil når han gjør sånt, men han får mye oppmerksomhet hos meg så han burde ikke måtte gjøre slik for oppmerksomhet... 

ORIGINAL: Nattlys

Usj[:'(] Er man ikke stor nok til å vite at man skal bruke dopapir når man er 6 år?

sign..

Jeg mener at ungene blir slik man oppdrar dem til å bli. Litt feil å kalle ham drittunge mener jeg. Han er ikke bet om å bli født til denne verden. Det er foreldrenes feil. Jeg mener at han da har feil oppdragelse og synes synd på gutten vist han ikke vet bedre. Noen burde si det til moren og din far.....

Back
Topp