Irriterende kommentarer...

Snuppemor

Betatt av forumet
Har fått så mange kommentarer i det siste om at jeg har en kjempestor mage... Jeg synes ikke selv den er så stor, men det er ikke hyggelig å høre hele tiden. Min svigermor er ekstrem til å si at nå har jeg blitt kjempe, og at jeg ikke kommer til å gå tiden ut. Isåfall blir det en kjempebaby. Og naboen spurte om jeg skulle ha trillinger, for her kunne det iallefall ikke være bare en... Hvordan kan man få seg til å si sånt? Gravide er liksom fritt vilt!!!

ImageUploadedByBV Forum1373525548.049470.jpg
31+2 uker
Ikke SÅ stor, vel?

Synes ikke du er stor i det hele tatt, ser kjempe bra ut!!
Det virker ofte som folk kan si hva som helst til gravide uten å tenke. Ikke hør på det, nyt tiden med den fine magen ;)
Hvordan går det med bekkenet dit?

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Jeg er minst like stor, og 2uker kortere på vei enn deg ;)
Skulle fått laget en tskjorte med egen tekst på vettu, "jeg er gravid, hva er din unnskyldning??"
Da hadde kommentarene roet seg tenker jeg ;)

Synes ikke du var stor i det hele tatt jeg! :O
Akkurat passe mage, kjempefin var den :)

Min mage er også omtrent på den størrelsen, og jeg er 30 + 2. Tror folk glemmer fra gang til gang hvordan en "fullvoksen" mage ser ut jeg, for her har jeg også fått mange kommentarer, men ligger på normalen på målingene... :S

Synes magen din ser flott ut jeg! Kos deg som gravid, og prøv å ikke la hva andre sier bety så mye... Som sagt, de har sikkert bare glemt seg ut... Eneste forklaringen jeg kan komme frem til!

Nei vet du hva, hev deg over kommentarene, og kos deg med din fine gravidmage :) du er ikke stor i det hele tatt, og noen kjempebaby tror jeg ikke du får, og trillinger får ikke plass i en sånn fin liten mage :)

Seriøst!? Søt liten mage du da. Fått høre det samme lenge.. En smule lei men jeg er jo stor da..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Har fått så mange kommentarer i det siste om at jeg har en kjempestor mage... Jeg synes ikke selv den er så stor, men det er ikke hyggelig å høre hele tiden. Min svigermor er ekstrem til å si at nå har jeg blitt kjempe, og at jeg ikke kommer til å gå tiden ut. Isåfall blir det en kjempebaby. Og naboen spurte om jeg skulle ha trillinger, for her kunne det iallefall ikke være bare en... Hvordan kan man få seg til å si sånt? Gravide er liksom fritt vilt!!!

Vis vedlegget 21880
31+2 uker
Ikke SÅ stor, vel?
Syntes ikke du er stor i det hele tatt jeg

Ikke stor mage i det hele tatt ! Syns du hadde en søt liten bebimage som du burde kose deg masse med !:D

Mange mennesker som ikke tenker før de sier ting :S hev deg over dem og kos deg med at du har en sunn og frisk bebi i magen som koser seg ^^

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Jeg synes ikke du er noe stor, tror faktisk jeg er større enn deg og jeg er 30+2 og jeg synes ikke jeg er noe særlig stor heller! Er ikke måte på hva folk kan si bare for man er gravid, tydeligvis!

Takk, godt det ikke bare er meg som er helt på bærtur! ;) Synes nemlig magen er akkurat passe! Men blir bare så provosert av folk som synes de kan si hva de vil til gravide!

Synes også magen var akkurat passe, og kjempe fin! :) skjønner heller ikke hvorfor folk skal kommentere hele tiden, og spesielt damer virker det som. er det for å sammenligne med seg selv, eller?:confused013
har blitt spurt noen gang om vektoppgang. blir helt paff, for kunne aldri falt meg inn å spørre om noe sånt...

Helt enig, kunne nemlig heller ikke falle meg inn å spørre om sånt! Det er dessverre noen som mangler filter... ;)

Du har jo den lille, nette magen jo!? Folk tror virkelig de kan si hva som helst til gravide. Ei venninne som vet at jeg har slitt med en spiseforstyrrelse i en årrekke fikk seg til å si: "dæven, så feit du har blitt!"
Det var jo suuuuuperhyggelig, i sær når jeg kjemper en daglig kamp i utgangspunktet for å godta vektøkningen.

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Unødvendig med sånne kommentarer når magen ikke er stor :o hjelpemeg! Kan skjønne at folk blir overasket og kommenterer om noen har gigantisk mage..men din er jo ikke giga i det hele tatt!!! :o
Skjønner det blir irriterende, hvertfall når svigers sier noe! hehe

Jeg syns du hadde fin mage! :D

Har fått høre det samme siden februar... Til og med legen sa i uke 14; "Du er jo gigantisk, her må det være to", så eg fekk hasteultralyd som viste berre 1 liten knøtt... :) Etter å ha fått høyre x antall gonge i veka kor svær eg er og spørsmålet "Kor mange er det inni der egentlig?", har eg berre begynt å svare "2 hunder og ein ponni"... Då skifte dei fort tema... :) (har hakket større mage enn deg, og lik kroppsform ellers) :)

Back
Topp