Irriterende arbeidsgiver!!

snuppa80

Forumet er livet
Etter at jeg var hos legen min sist kom hun med krav om tilrettelagt jobb for meg hvis jeg skulle fortsette å jobbe (fått kynnere). Tilrettelegging hos oss er at det settes inn folk for meg når jeg er på jobb, sånn at jeg slipper å gå ute i stellet (er sykepleier).
På den måten håper vi at jeg kan fortsette i jobb litt lenger.
Kravet for å få jobbe en mnd til var at jeg lova å ta det med rooooooo.....

Joda, nå har det seg da slik at det er mye sykdom om dagen, helt i orden. Og når noen er syke er det vanlig å leie inn en person i deres sted. Men når "min" vikar er syk, DA leies det ikke inn noen ny. For jeg er jo på jobb, og de regner med at noe kan jeg jo gjøre.... Jeg kan jo stelle noen liksom....

Og det var beskjeden jeg fikk når jeg kom på jobb i dag, det var ikke en gang prøvd å få inn noen ny!!! Blei så forbanna, for det er ikke første gangen detta skjer!!!! Jeg er nå ikke den som bare sier fra heller, jeg har jo sagt altfor mange ganger allerede at jeg FÅR IKKE LOV AV LEGEN Å GJØRE NOE TUNGT ELLER ANSTRENGE MEG FOR MYE!!!!!! Asså, hvor mange ganger skal de ha det inn???
Så jeg ringte da, fly forbanna, til legen min og ba om å få 100% sykemelding ut måneden her.....
Føler meg litt råtten nå, men i og med at det har skjedd et par ganger nå så gidder jeg ikke mer. Det er jo ikke meninga at jeg skal måtte gjenta meg selv hver eneste dag?!

Det er bra du sier ifra og gjør noe med det. Hadde mye problemer med tilrettelegging på jobben jeg også. Men jeg var nok ikke like flink til å si ifra. Ble til slutt sykemeldt jeg også. Du skal appselutt ikke få dårlig samvittighet. det er jo arbeidsgiveren din som er den vanskelige.

Bra at du tok fatt i det, ja![:)]

På min jobb var det ikke annet valg enn å sykemelde seg. Tilrettelegging var ikke mulig så Jeg har gått hjemme de 4 siste mndene.

Back
Topp