IRENE ER DU DER?

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
Hei er tilfeldig her nå, er du der? ser deg på lista

Jess da.. her er jeg.. en liten en som krever oppmerksomhet innimellom[;)]
Nå ligger han i lekegrinda si og pludrer. Hører ranglene i babygymen ljoooome.. HIhi.

Hvordan går det så med deg???

Ja send meg PM med mailen din så kan jeg sende over noen bilder til deg.
Nå går det bare bra med meg,storkoser meg som mamma.Jeg fikk en veldig tøff start etter jeg kom hjem,men nå er alt topp.Sofie er litt urolig for tiden,plages med luft i magen,og griner etter hun får mat og griner vis jeg legger henne inntil pupp nr 2. Er sjeldent våken lenge uten å grine, så det er litt dfumt at hun ikke er mer våken å blid, for når hun griner så busser vi henne automatisk for å prøve å få henne te å sovne igjen.Håper hun med tida vil like å ligge mer for seg selv.Nå har hun vært i lekegrinda si sidenhalv 2, sovna og vokna litt innimellom. så du skrev benjamin var treg i magen pga av erstatningen,ha oppi 1 teskje malt pr 120mg.var på helse stasjonen idag,de som sa det?Hvor mye gir du han på vert måltid?

Gir ca ei t-skje på 120 ml ja. Han drikker mellom 60-150 ml pr måltid alt ettersom..

Ja kjempe fint vis du kunne sendt meg en pm,får ikke lasta opp bilder, prøvd i paint og,men det går ikke.HJELP!

Back
Topp