A *annlkaogliten* Elsker forumet 30 Sep 2009 #1 Lagres nr'ene jeg lagrer automatisk på simkortet? Vis ikke, hvordan får jeg dem dit? Takker for all hjelp [:D]
Lagres nr'ene jeg lagrer automatisk på simkortet? Vis ikke, hvordan får jeg dem dit? Takker for all hjelp [:D]
A *annlkaogliten* Elsker forumet 30 Sep 2009 #2 Jeg fikk alene nr fra simkortet til telefonen når jeg kjøpte telefonen, der er jo en knapp du fikser det på [:)] Men nå etter jeg har brukt den en god stund, har det jo blitt lagret nye nr, blir di lagret på simkortet også, eller?
Jeg fikk alene nr fra simkortet til telefonen når jeg kjøpte telefonen, der er jo en knapp du fikser det på [:)] Men nå etter jeg har brukt den en god stund, har det jo blitt lagret nye nr, blir di lagret på simkortet også, eller?
B Bollen Elsker forumet 30 Sep 2009 #3 gå inn på innstillinger, deretter epost, kontakter og kalendere og så går du nedover til imorter simkontakter[:D]
gå inn på innstillinger, deretter epost, kontakter og kalendere og så går du nedover til imorter simkontakter[:D]