Iphone?

ORIGINAL: Toadette_

prøvde bror min sin, og syns den var forferdelig å skrive meldinger med!
jeg håpte dette ble en vanesak, at jeg kom inni det etterhvert[;)] menneh er det noen så vet hvordan batterikapasiteten er? hvor ofte lader dere iphonen deres?

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Gikk FRA sony ericsson til Iphone![:D][:D][:D]

Å syns den er helt super!!! Kan jo bruke den til ALT![:)][:)]

Me 2...

Uansett om du skal regne om diverse, sjekke vaultaen, gå på nett, høre musikk, ringe, sende mld, ta bilder (ikke supert kamera, men det duger.. Har uansett speilrefleksen like i nærheten [;)]), spille, søke frem musikk, finne ut hvor du er (kart), radiokanaler i fleeeng, synkronisere den med Facebook, +++++++++

Åh!!!

EEEELSKER min iPhone <3 <3 <3

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Me 2...

Uansett om du skal regne om diverse, sjekke vaultaen, gå på nett, høre musikk, ringe, sende mld, ta bilder (ikke supert kamera, men det duger.. Har uansett speilrefleksen like i nærheten [;)]), spille, søke frem musikk, finne ut hvor du er (kart), radiokanaler i fleeeng, synkronisere den med Facebook, +++++++++

Åh!!!

åså bra da, har leeenge leita etter en mobil som liksom har alt[;)]håper dette er "the one" hihi men radio? føler jeg har lest en plass at den ikke har radio?[8|] har jeg lest feil?

ORIGINAL: *MinniMus*

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Me 2...

Åh!!!

åså bra da, har leeenge leita etter en mobil som liksom har alt[;)]håper dette er "the one" hihi men radio? føler jeg har lest en plass at den ikke har radio?[8|] har jeg lest feil?

Man kan laste ned radio-app'er [:)][:D]

Back
Topp